| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: M3 E30-87 (annons kan tas bort)
|
3427 besök totalt |
|
Jonas? (laxen?)
M3 e36 i inbyte är av intresse är den reggad med bur är den av väldigt stort intresse! Hela idén med försäljningen bottnar i att jag vill börja åka på lite banträffar men är lite för rädd om bilen så gatreggade bilar med inriktning på bana är lite det jag söker i bytesväg! Mvh Matte _________________ Mathias Hellström |
||
|
Re:
Haha jo. Tror dock jag varken skulle ha råd med mellanskillnad eller ens hålla bilen underhålld för att inte prata om när det rasar. Tycker din bil är riktigt underbar och du verkar bygga både seriöst och med en agressiv hastighet
Mvh Matte _________________ Mathias Hellström |
||
|
Re:
Jag har faktiskt fått väldigt mkt bytesförslag och en och anna som har pengarna men folk ska alltid krångla så mkt
Men nu min pojk verkar det som den beger sig!
Mvh Matte _________________ Mathias Hellström |
||
![]() |
SÄLJES
S: M3 E30-87 (annons kan tas bort)
|
3427 besök totalt |

