| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K:DELRIN bussningar till BMW e30...!!! nån som har att sälja
|
1111 besök totalt |
|
K:DELRIN bussningar till bmw e30...!!! nån som har att sälja
jag köper allt av delrin till bmw e30.. excentriska framvagnsbussningar länkarmarna bak diff mm mm _________________ Bmw m3e30 replica Motorsport BMW 328ci e46 Magnus Kristiansson |
||
|
_________________ Jonas Edling |
||
|
Re:
Pratade med honom i flera timmar idag samt att han kommer se denna tråden snart så jag vet inte riktigt hur du har försökt få tag på honom. Han har allt du söker
Mvh Mathias _________________ Mathias Pelkonen |
||
|
Nej jag har inte gått under jorden.
Däremot står jag vid maskinen alla lediga stunder, tyvärr har jag inte dragit fram någon TP kabel till min svarv ännu, så jag kan inte kolla alla PM och inkommande mail under tiden. För att hinna med alla som vill ha bussningar måste jag stå vid maskin så ofta jag kan. Just nu är det ett satans tryck med beställningar och jag vill absolut inte att någon skall gå utan. Sakerna importeras inte från Kina som alla andra saker som finns att köpa till bilarna utan det är EN man som står all ledig tid och kör så det osar bränt om grejorna. Alltså kan inte produkterna plockas från en låda till en annan och skickas till kunder i parti och minut. OM det skulle vara så att tiden blir för knapp och mailkonversationerna inte blir tillräckligt långa och utförliga nog så kan jag rekommendera Millway. Produkter kommer... men jag måste tillverka dom först, precis som alla andra. Hoppas det är svar nog och att otåligheten kan stilla sig en aning.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
![]() |
SÄLJES
K:DELRIN bussningar till BMW e30...!!! nån som har att sälja
|
1111 besök totalt |