| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: SMR Steg1 avgasystem "loud" (996 TURBO)
|
1907 besök totalt |
|
Hur mycket skillnad märker man?
Har en 996 Turbo som är mappad av Turbocenter. Det sitter orgavgas nu, lätt moddat för att låta lite mer. Men frågan är ju hur effekten påverkas, nu är det 450 hk enl bromstest. Mvh Fredrik _________________ Mvh Fredrik Debrén |
||||
|
Re:
Rätt stor skillnad om du frågar mig, jag brukar börja med avgas innan Programvara 480hk tror jag du kan vänta dig med avgasystem och programvara Sen ljudet är så mycket trevligare _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
|
Re:
Behöver jag en ny programvara också i så fall? Nåt du kan fixa? Kostar totalt inkl avgas? Du kan svara via Pm om du vill. _________________ Mvh Fredrik Debrén |
||||
![]() |
SÄLJES
S: SMR Steg1 avgasystem "loud" (996 TURBO)
|
1907 besök totalt |
