Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1583 besök totalt |
Härligt F1-ljud i Arielen.
![]() http://www.video-auto.com/duel-au-so _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Måste säga att jag ändå är mest impad över Porschen och dess förare. Att ariel atom är extremt snabb är väl allmänt känt. Men att en 1987 års modell av värsta sortens "huggorms Porsche" håller från säger en hel del om bilen men framför allt föraren.
Grymt ![]() EDIT: Rätt grymt av föraren av CTR'en att våga köra så hårt med en bil vars värde knappt kan mätas i pengar. |
||
Jag har sett några nere i Pfaffenhausen som behövt lite utknackning, verkar vara nåt med ägarna ![]() Edit: Hade förväntat mig lite andra svar här faktiskt. Rufen ligger, trots sin överlägsenhet på rakorna, faktiskt rätt mycket ivägen för Arielen. Säger en del om däck, vikt, och 80-tal vs. 2000-tal. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Ja nog får Arielen hålla igen på fler ställen än vad han tappar på andra, absolut snabbare om dom kört fritt var för sig. Det var kul och se 2 helt olika körstilar, porschen tar höjd, Arielen in rakt på, filmen förmedlade verkligen vad ordet LÄTT betyder på en bana
![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||
Jag tycker att det var imponerande att Påssen smetar ifrån Arielen i raktframacc. Visst ser det också ut att vara blött?
Det måste vara väldigt frustrerande att sitta i en rörhög som väger mindre än ett tomt sexpack med en NASA-motor på ryggen och ändå se sig akterseglad i acc av en "konventionell" personbil från 80-talet. Jävla Yellowbird att gå!! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1583 besök totalt |