| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW cup #7. 318is Ändrade planer.........
|
3937 besök totalt |
|
Potent race bil för Bmw cup klass mod eller annan 2 liters klass säljes. Seriösa spekulanter ringer, mailar eller pm för vidare upplysningar.
För den som är intresserad finns en film som ger en vink om hur den går. Film: http://marcus.x-racing.org/Geller%e5 Rolf Stålheim 070-5298447 _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
Re:
Det är en vinnarbil även om den inte blir såld
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||
|
Re:
Det skall du veta olof , till familjerally behövs inte så vassa grejor
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
Säljer ni den som "rullande chassie" eller med lagad motor efter vad som hände på Gelleråsen?
Frågan ställs eftersom jag vet någon som jagar bil utan motor....
Prisuppgifter i en annons brukar även hjälpa till en eventuell försäljning då man snabbt ser om bilen passar in i budgeten eller ej... _________________ Patrik Skoog |
||
|
Re:
Potent racebil brukar inte i min värld vara rullande chassien, kompl bil är konseptet. Vad det gäller motorn var det inga stora saker att fixa , bara att trycka på knappen
och åka
Pris är något mellan köpare och säljare jag tar risken att någon inte vågar ta kontakt.
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
![]() |
SÄLJES
|
3937 besök totalt |