Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Golf 2 performance parts :)
1167 besök totalt
wuffee
Nässjö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 120


Trådstartare
S: Golf 2 performance parts :)

Hejsan.
Det är nu dags att sälja av pärlan i delar.
Bilen är väldigt lite körd sedan den byggdes ca 5 - 8 mil, aldrig bankörd, allt nytt när det monterades.

5st Braid Fälgar med Yokohama Advan Ao48 195/50-15
Pris: 9500:-

Ställbara KW ben 2vägs. Pris: 7500:-

Skoda RS skivor +ok modifierade för 15". Pris: 5000:-

ombyggda bakbromsar med bla Golf2gti framok. 1500:-

Sparco Fjäderbenstag fram + bak. 1000:-

Sparco Evo L stolar med alu fäste. 6500:-

4punkts 75mm bälte röda FIA godkända. 2500:-

Nybyggd 2,0 liters motor. Byggd av Nille på Ultra motor.
ALLT nytt från fabriken, dvs allt i motorn rullat 5 - 8 mil, byggkostnad 80tusen (Kvitto finnes). Pris: 45000:-

Rostfritt avgas från supersprint. (passar direkt mot extractor röret på motorn) Pris: 2500:-

Sellholmlåda med tätalägen, nyrenoverad innan montering i bil. Pris: 25000:-

Värstingkoppling. Pris: 4000:-

Bakljus och framblinkers. Pris 1000:-

Rullande chassi (enbart gått 7800 sedan ny, en av de finaste golf2orna kan jag lova.) med Fullbur, div olika mätare, fotplattor, mm. Pris: 20000:-

Än så länge finns de möjligheter för den som är SERIÖST intresserad utav motorn att provköra den i bilen, en stund till..

motorn ligger på rätt sida 200hk..

Bilder och en dålig filmsnutt.









http://s4.photobucket.com/albums/y139/wuffee/?action=view¤t=golf.flv

Mvh
Uffe

_________________
Norss Ulf
Citera
wuffee
Nässjö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 120


Trådstartare
Mitt telenummer är 0709325601, har väldig dålig tillgång till internet innan torsdag så jag nås säkrast på telefonen!

Mvh

_________________
Norss Ulf
Citera
Johan_W
MellanSverige
Här sen Jun 2003
Inlägg: 708



Re:

wuffee skrev:
Mitt telenummer är 0709325601, har väldig dålig tillgång till internet innan torsdag så jag nås säkrast på telefonen!

Mvh

Går 305x28 skivor med brembo 4-kolvs ok in i fälgarna?
Går det in är jag intresserad...

_________________
Citera
ESCoRTMK2MANNEN
Bromma
Här sen Apr 2007
Inlägg: 944



Varför inte sälja bilen hel?

_________________
BJÖRN PALMQVIST

Tack till:SDV,NIKABmotor,
RAIDOPOWER.COM,Do88.se
Kudoz.se,Mocomp.se m.m.
Jag kommer blåsa i från er alla!!
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52



Re:

ESCORTMK2MANNEN skrev:
Varför inte sälja bilen hel?



är du sugen eller??

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
wuffee
Nässjö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 120


Trådstartare
Ja vi åker med 15" braidfälgar å då går bromsarna in.. Vet ju inte hur de är med andra 15"are...

Du kan få köpa bilen hel.. Om du skyndar dig..
om du lägger ihop alla delar till en klumpsumma så kan du få köpa hela bilen.. du kan nog få lite rabatt också så slipper vi riva den

Mvh
Uffe

_________________
Norss Ulf
Citera
Fiesta_rst
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 374



hej. finns dina sparco stolar kvar?

_________________
Richard Wester
0709942842
----------------------------
Vw Golf Mk1 16v -83
Citera
SÄLJES
S: Golf 2 performance parts :)
1167 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande