| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Golf 2 performance parts :)
|
1167 besök totalt |
|
S: Golf 2 performance parts :)
Hejsan. Det är nu dags att sälja av pärlan i delar. Bilen är väldigt lite körd sedan den byggdes ca 5 - 8 mil, aldrig bankörd, allt nytt när det monterades. 5st Braid Fälgar med Yokohama Advan Ao48 195/50-15 Pris: 9500:- Ställbara KW ben 2vägs. Pris: 7500:- Skoda RS skivor +ok modifierade för 15". Pris: 5000:- ombyggda bakbromsar med bla Golf2gti framok. 1500:- Sparco Fjäderbenstag fram + bak. 1000:- Sparco Evo L stolar med alu fäste. 6500:- 4punkts 75mm bälte röda FIA godkända. 2500:- Nybyggd 2,0 liters motor. Byggd av Nille på Ultra motor. ALLT nytt från fabriken, dvs allt i motorn rullat 5 - 8 mil, byggkostnad 80tusen (Kvitto finnes). Pris: 45000:- Rostfritt avgas från supersprint. (passar direkt mot extractor röret på motorn) Pris: 2500:- Sellholmlåda med tätalägen, nyrenoverad innan montering i bil. Pris: 25000:- Värstingkoppling. Pris: 4000:- Bakljus och framblinkers. Pris 1000:- Rullande chassi (enbart gått 7800 sedan ny, en av de finaste golf2orna kan jag lova.) med Fullbur, div olika mätare, fotplattor, mm. Pris: 20000:- Än så länge finns de möjligheter för den som är SERIÖST intresserad utav motorn att provköra den i bilen, en stund till.. motorn ligger på rätt sida 200hk.. Bilder och en dålig filmsnutt.
http://s4.photobucket.com/albums/y13 Mvh Uffe _________________ Norss Ulf |
||
|
Re:
Går 305x28 skivor med brembo 4-kolvs ok in i fälgarna? Går det in är jag intresserad... _________________
|
||
|
Ja vi åker med 15" braidfälgar å då går bromsarna in.. Vet ju inte hur de är med andra 15"are...
Du kan få köpa bilen hel.. Om du skyndar dig.. om du lägger ihop alla delar till en klumpsumma så kan du få köpa hela bilen.. du kan nog få lite rabatt också så slipper vi riva den
Mvh Uffe _________________ Norss Ulf |
||
![]() |
SÄLJES
S: Golf 2 performance parts :)
|
1167 besök totalt |

