| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Honda 1,8l gat/racemotor moddad b18c4
|
1213 besök totalt |
|
Säljer motorn komplett med box o alla övriga saker som behövs för o smälla i den i sin crx/civic eller annan honda mod. B18c4 81mm pct kolvar 12,1 i komp om jag minns rätt cometicpackning Itr ventilfjädrar C4 topp som är rengjord o renoverad Blox type a kammar Skunk2 ställbara kamdrev Blox insug 5zigen grenrör med 2,5" kollektor Golden eagle fuelrail 340cc spridare Ställbar btr Lättat o balanserat svänghjul Mappad box generator o allt sånt följer med allting är genomgått på motorn, otroligt välskött motor enbart rullat 600mil sen totalrenovering Allt arbete är utfört av Welav (scotte) har kvitton o papper på allt jobb som gjorts. Motorn bör lämna en bra bit över 200hk, jag gissar på 215-220 hk utan o överdriva. Som sagt allt är färdigmappat, bar o bulta i din vtec bil, passar som sagt i dom flesta hondor. Pris: 25000kr för allt! enbart motorbygget har kostat ca 30-40k exl inköp av motor 0704880404 kan ta en org b16 på inbyte, men inga fantasipriser för jag säljer min motor billigt mvh micke _________________ Michael Grönberg |
![]() |
SÄLJES
|
1213 besök totalt |