| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:Ford Crossflow "Formel Ford" Weber förgasare och insug.
|
2 besök senaste veckan (2103 totalt) |
|
S:Ford Crossflow "Formel Ford" Weber förgasare o
Har ett insug med enkelweber och länkage till Ford Crossflow i fint skick. Funkar till exempelvis äldre formel ford eller till Sevenbygget. Har suttit i min Seven och där gått max 300 mil. Inga glapp i spjällaxlar mm. Tvättbart filter. 1000kr. Sänker till 800 kr inklusive diverse övriga Weber/Dellorto/spjällhus-insug som syns på bilden.
Ring mig på 0708392 390 om du är intresserad. Mvh, Andreas _________________ Andreas Naeslund |
![]() |
SÄLJES
S:Ford Crossflow "Formel Ford" Weber förgasare och insug.
|
2 besök senaste veckan (2103 totalt) |

