Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:Ford Crossflow "Formel Ford" Weber förgasare och insug.
2 besök senaste veckan (2103 totalt)
Andreas
Täby
Här sen Mar 2005
Inlägg: 148


Trådstartare
S:Ford Crossflow "Formel Ford" Weber förgasare o

Har ett insug med enkelweber och länkage till Ford Crossflow i fint skick. Funkar till exempelvis äldre formel ford eller till Sevenbygget. Har suttit i min Seven och där gått max 300 mil. Inga glapp i spjällaxlar mm. Tvättbart filter.

1000kr. Sänker till 800 kr inklusive diverse övriga Weber/Dellorto/spjällhus-insug som syns på bilden.



Ring mig på 0708392 390 om du är intresserad.
Mvh,
Andreas

_________________
Andreas Naeslund
Citera
RCM
Forshaga
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1944



Insug

Är insuget orört ? Vad står det stämplat på förgasaren

_________________
Per Fogelberg
Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga.

Austin 1275 GT 1975
Austin Cooper 1968
Citera
Andreas
Täby
Här sen Mar 2005
Inlägg: 148


Trådstartare
Re: Insug

RCM skrev:
Är insuget orört ? Vad står det stämplat på förgasaren


Vad jag kan se är insuget inte portat.
Förgasaren är märkt "32DFM" samt serienummer 4930.

_________________
Andreas Naeslund
Citera
RCM
Forshaga
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1944



PM

Du har PM

_________________
Per Fogelberg
Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga.

Austin 1275 GT 1975
Austin Cooper 1968
Citera
RCM
Forshaga
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1944



PM

Du har PM

_________________
Per Fogelberg
Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga.

Austin 1275 GT 1975
Austin Cooper 1968
Citera
Andreas
Täby
Här sen Mar 2005
Inlägg: 148


Trådstartare
Nytt pris:
800 kr.
Skickar med diverse weberinsug som syns på bilden också.

_________________
Andreas Naeslund
Citera
SÄLJES
S:Ford Crossflow "Formel Ford" Weber förgasare och insug.
2 besök senaste veckan (2103 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande