Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW 325 Touring TURBO
2337 besök totalt
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397


Trådstartare
S: bmw 325 Touring TURBO

Nu är det dags att sälja året bygge

Kör lite snabba fakta.

Det är en 320 från början.
Båge monterat och klart.
Motor bytt till en original m20b25. (En annan motor medföljer mer info om den längre ner)

618 tryckplatta med ny original-lamell, TDS låda, 328 kardan, M3 diff med 3,15 utväxling.

Turbo grejorna består av PPF-grenrör, GT37-turbo, 60mm WG, PPF 50mm dump, 3" tryckrör, Kina intercooler, 535 LMM, 500cc spridare, 3,5" DP (lindat med avgasbandage) och 3" avgas-system med en liten simons dämpare.

FK väghållnings-kit med dämpare och fjädrar, Powerflex bussningar i framvagn. Hålborrade och slitsade Brembo skivor fram med Mintex race-belägg original bromsar bak.

Invädigt är baksäte och inredningen i bagaget borta och ersat av en båge, Sportstolarna sitter på original underrede så dom är justerbara precis som original.

Den är helt rostfri i karossen och är ny-lackad svart men tyvär var det något fel på färgen så det vart lite dåligt och bör göras om... Om man är petig med lacken alltså

Under är den mycket fin jag har inte hittat någon allvarlig rost alls.

Det medföljer ochså en till M20b25 som är original-renoverad och o-ringad, svarvade kolvar (medföljer ochså mycket fina M50 vanos kolvar med nya kolvringar till den här motorn då en kolv har spikmärken)
Toppen till den här motorn är ochså original-renoverad och lite puttsad i kanalerna och har Z45 turbo kam, Nuke kamdrev och hårdare ventilfjädrar, Costom insug.

Det medföljer även ett komplett MS V3.

Säljes med original kryss-eker fälgar.

Så om du byter till den andra motorn och slänger i MS:et så har du en stabil 500+ HK bil ! och en hel motor i reserv ! (den funkar faktiskt att åka runt runt ochså)

Ring om ni vill ha mer detaljerad info om bilen mm 073-5981253

Pris: 58K Bvsa ! OSB EJ BYTEN !













_________________
Markus Jonsson
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397


Trådstartare
Den medföljande motorn är såld. Nu säljs bilen komplett för 40 K !

_________________
Markus Jonsson
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397


Trådstartare
UPP ! Seriösa bud motages ochså bilen måste bort !

_________________
Markus Jonsson
Citera
Folxam
Eskilstuna
Här sen Feb 2004
Inlägg: 9049



usch så ful och äcklig och opraktisk och värdelös och alldeles .... alldeles ...



(gratis-bump)

_________________
Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Hehe!

Räsertouringar är det coolaste som går att uppbringa... alla kategorier!

(Gratis bump igen)


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397


Trådstartare
Ja det är skitfränt med familjeräser Jag kan sälja bilen utan turbo-grejorna om någon skulle vara sugen ? Ev helt utan drivlina...

_________________
Markus Jonsson
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083



turbo touring is the shit =)

_________________
Sammy Lundin
Citera
SÄLJES
S: BMW 325 Touring TURBO
2337 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande