Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1156 besök totalt |
För oss med "proper" BBC
![]() och på Söndag är det: Jeremy Clarkson drives the fastest BMW money can buy, James May and Richard Hammond look at the latest two seater soft tops, and the team find out how many caravans a Volvo estate can jump over. På BBC2 då alltså... _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||
Ja den gick ju som två troll... Vansinnigt fint genom krökarna i the Stigs setup. Fast den såg faktiskt ut att vara lite för hård i set-up:en på vägen. Såg lite småkul ut när killen flög i taket för varje liten ojämnhet... _________________ Peter Simons Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med: ![]() |
||
3 saker:
Var detta en repris? Tidslistan såg väldigt kort ut emot vad jag sett tidigare och jag har sett bilderna på den snurrande TVR:en innan, fast då i samband med ett gattest. Var jag bara oengagerad eller var det sämre kvalitet än tidigare? Jag HATAR att de kortar ner det ifrån 1 timme till en halv. Har du fullängdarna, Daniel? Så, nu är jag lugn igen och ser fram emot Persbrandts irrfärder på mossen ikväll... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1156 besök totalt |