| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Topplock BMW M20b25
|
706 besök totalt |
|
Sonen behöver en sprickfri topp till M20b25 eller möjligen hel motor. Ring gärna 0733-843708 eller mejl: callewohlen@hotmail.com /Stig _________________ Stig Svensson Toyota Celica RA23 Porsche 944 (S3) Porsche 944 S2 Toyota Celica ST182 Långloppa |
||
|
Tjoho!
Jag tar för givet att ni dränerar alla väl förekommande sajter och annonstorg på nätet rörande detta ämne. Egentligen borde detta vara överflödigt, men här kommer tipset iallafall. http://www.autopower.se/powerborsen/
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
För informations skull kan jag meddela att det där var ganska billigt för en fräsch topp till en M20B25.
Hittar du billigare är det väl troligen lika mycket pengar att lägga ner på den i uppfräschning som inköpspriset. När det gäller M20-toppar bör man köpa en som är genomgången och uppfräschad samt inspekterad efter skador och sprickor. Men om bilen inte ens är värd de pengarna är det väl nästan läge att kolla efter en annan bil istället för att lägga ner all energi på att jaga och byta topp? Vad vet jag...
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
Re:
Jo, så kanske det får bli om inget alt. dyker upp. Ekonomi och sunt förnuft går inte alltid ihop
/ Stig _________________ Stig Svensson Toyota Celica RA23 Porsche 944 (S3) Porsche 944 S2 Toyota Celica ST182 Långloppa |
||
![]() |
SÄLJES
|
706 besök totalt |