Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 7959 besök totalt |
Åkte hem från Ringen igår. Om ni får lika bra väder som vi hade förra helgen så kommer det bli fantastiskt. Vi hade riktigt härligt sommarväder med uppåt 25 grader.
Jag vill tillbaks igen ![]() _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
Det låter kanon om det blir 25 grader, då får man packa kortbrallor istället för vinterjacka..
![]() MrQ ta ett flyg och kom ner, jag kan bjuda på en ![]() Peter se till att få ner den galne norrmannen, han kan behöva lite miljöombyte i dessa dagar.. I övrigt undrar jag om det finns möjlighet att låna en driftbox, skulle vara kul att pröva denna manick innan man köper en.. _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Re:
Sby! Kanske man skulle kunna va där istället? ![]() Vad var det Gaute skrev om den där boxen?? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Jag lånar Gautes box...som vanligt...då vet man att det blir bra tider...den är ju snabbast runt Ringen ![]() Förresten är ju inte tider intressant ![]() |
||||
Re:
en snabbis mao! Mr tigersåg _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Jag är mest orolig att motorn ska sprängas. Upp Kesselschen ligger den och surrar på 4an vid maxvarv väldigt lång tid ![]() ![]() Ner i håler varvar den ur på 5an och man vill väl inte gå på varvstoppet med en sån där bil ![]() ![]() Skilland på skit och Pankaka som Micke P brukar säga ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Det finns inte i din värld!! Men det finns ett annat altn i din värld ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Du kunde inte hålla dig eller? ![]() Har du beställt nån Renåå ännu? ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 7959 besök totalt |