Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
765 besök totalt |
HMMM
Eftersom vi skaffat ny bruksbil 325 touring så kanske ett medlemskap vore på sin plats. MEN Eftersom jag (förhoppningsvis) börjar bygga på en race marcos snart kan man ta med den? Då kan ju frun köra bmw och jag köra racebil..... _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
Nej, tyvärr inte. Bilen på banan måste vara en BMW. ![]() Från om med nästa år är det också vår ambition att det skall bli lite mer tydligt vad som gäller. En sådan sak är att öppna bilar (oavsett båge/bur) inte kommer tillåtas. En Marcos är öppen va? ![]() Mvh / Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Jag förstog nästan det ![]() Jag kände mig lite lätt träffad, så jag kunde inte låta bli... ![]() ![]() (f.ö. kommer det hamna en BMW i mina ägor så småningom, ni vet det här med att återvända till brottsplatsen.... ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
En Marcos är väl liten och låg, men ej öppen? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Sörpan: låg och låg min var 109 cm hög gt 40 är lägre Micke : ![]() Men du har rätt ändå eftersom det tillverkas Marcosar sedan -8?-9? som är öppna. Inget som lockar mig. (Fast det finns ett obyggt kit i England som kan bli billigt få se nu med bmws korta 6:a låda upphängning i bak från Görans bok...........) Bärs bort med fradga runt munnen mumlandes Då får jag väl vara med ![]() ![]() Sitta och sunka runt i familjebilen vet jag inte om det känns så riktigt? Vill man få bort z bilarna? varför då? Vad blir nästa steg obligatorisk luftkondtionering?hårfön (nej visst ja z3 får ej vara med ![]() Kanske köpa en 700 för att sänka farten riktigt ordentligt ![]() ![]() Vi får väl se hur det blir med medlemsskap. Vore kul att få ut frun på bana, Men då vill jag köra annan bil hon är snabbare än jag Annars är vi helnöjda med bilen 325 touring -01 2900 mil _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
Då har du det som Jos Verstappen då - han får tydligen också stryk av frun när de tävlat. Så inte ens F1-förare går säker. ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Förklara dig nu Håkan ![]() Jag är redan åksugen iaf ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||
Jag ville känna av intresset...........och det var ju sådär. Kanske för tidigt. Men jag kan kolla lite.......men då vill man ju ha lite gensvar.. ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
citat:
Jag ville känna av intresset...........och det var ju sådär. Kanske för tidigt. Men jag kan kolla lite.......men då vill man ju ha lite gensvar.. Hmm, dum fråga vill vi åka??? svar javist ![]() _________________ Johan Sjölinder |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
765 besök totalt |