| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Massor med delar BMW M3E30
|
2720 besök totalt |
|
Lite delar som bara ligger på hyllan. Någon annan kan säkert har mer glädje av det. Bilder kan tas. Skicka svar till min mail samuel@millway.se så skickar jag bild. Köhler Chip S14 -071box. Varvstopp 7800rpm SportEvo Underdel till filterbox. Gör susen för flödet. 500:- GreenCotton insatsfilter till ovan. Väldigt lite använt. 400:-? Nypris 645:- orginalkammar S14 fint skick. orginalkolvar S14 fint skick 4st. orginalfront M3E30 Svartmetallic SÅLD orginalvinge M3E30 Svartmetallic behöver lack. 500:- Ny Backlucka glasfiber Mosely motorsport.
Ny bakkjol i glasfiber Mosely motorsport
Ny Vinge i glasfiber med stor DTM läpp Mosely motorsport. SÅLD Fälgar AEZ 16x9 5x120 ET 15 Finns 5st. Ej skeva men bör lackas. 2500:-!!! Lacka dom svarta och sätt dom på en E34 eller M3E30 och det blir fett!
4st R-däck Kumho V70A 235/40 17 Medium K60. 2000:- för alla. Går några träffar till. SÅLDA Luftintag bromsar Mosely motorsport. Nypris över 900:-. Ge mig 500:- SÅLDA
PFC97 Belägg M3E30 Fram 900:- (kolla gärna nypris) PFC97 Belägg M3E30 Bak 900:- (kolla gärna nypris) Mycket mera kommer. |
||||||
|
Re:
Normalpris 4000:- men då det visade sig att finishen inte va 100% och det därför krävs lite sliparbete innan lack så 2900:- Problemet är väl isåfall frakten. Sist jag skickade en likadan skrotade posten den. Så om man hämtar är säkrast. Fredrik Sjöblom och hans Far har en sådan vinge på sin.
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Han skulle inte neråt på ett tag, så jag avstår, tack ändå. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
|
Re:
Vill minnas att jag har nästan nya bromskivor bak med PFC belägg. Inga nav. |
||||||
|
Re:
med eller utan ok? pris? mvh _________________ Marcus Bruzelius sportquattro s1 sportquattro rs6 |
||||||
|
Re:
Jag har ok men vet inte om jag vill sälja dom ännu. Pris för skivor och belägg. 1400:- |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
http://www.turnermotorsport.com/html Endast delen till vänster. Dom andra grejerna behövs inte. Pris 500:- |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
2720 besök totalt |