Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Satan!
4619 besök totalt
EVIL TT
Göteborg
Här sen Feb 2007

Trådstartare
Satan!

JAG VILL KÖRA BANA!!!!

Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Helt sjukt, inte mer än några veckor sedan sist och otroligt nog sa jag samma sak i går

FAN jag vill köra bana NU!! En tröst är att lika fort som "rätta" säsongen swischat förbi så kommer den igen.

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
EVIL TT
Göteborg
Här sen Feb 2007

Trådstartare
Jovisst e d så, men satan va våren känns långt borta.

Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006

Re: Satan!

EVIL TT skrev:
JAG VILL KÖRA BANA!!!!

När åker vi? Jag är ledig v45 ska vi hyra bil på ringen?

Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007

"Någon" får väl få fart på minirejsen så kan vi alla stilla lite räsernerv iaf....
V45 ringen mmm min är inte avställd ännu,

Här sen Feb 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

EVIL TT skrev:
JAG VILL KÖRA BANA!!!!

På fredag, Mantorp, kolla under SLCforumsdelen thumbs up thumbs up

Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007

steffe skrev:
EVIL TT skrev:
JAG VILL KÖRA BANA!!!!

Kul! Men jag tror det kräver egen ej avställd bil

//U

Här sen Nov 2002

UR_TT skrev:
steffe skrev:
EVIL TT skrev:
JAG VILL KÖRA BANA!!!!

//U

Nä..... gatbil får man köra på bana.... Oavsett om dom är avställda eller inte...

(och hur du tar dig till banan är ju upp till dig, men lagligt är ju släp eller grönskylt)

Ulrich

Här sen Jul 2007

Fredrik - SLC skrev:
UR_TT skrev:
steffe skrev:
EVIL TT skrev:
JAG VILL KÖRA BANA!!!!

//U

Nä..... gatbil får man köra på bana.... Oavsett om dom är avställda eller inte...

(och hur du tar dig till banan är ju upp till dig, men lagligt är ju släp eller grönskylt)

Det är klart, tänkte mer på Peter som baxat in sin bil längst in i ett jättestort och jättefint räsergarage i Karlskoga! är nog inte skit poppis att komma två veckor efter inställning, nu vill jag ut igen

Här sen Jul 2005

EVIL TT skrev:
JAG VILL KÖRA BANA!!!!

JAG OCKSÅ, JAG OCKSÅ, JAG OCKSÅ!!!!!!

Man blev ju inte mindre sugen på att köra efter förra helgens aktiviteter... Och ja, det kommer bilder...

Citera
EVIL TT
Göteborg
Här sen Feb 2007

Trådstartare
Japp, Ulrich! My bad!

Jo, det e som Ulrich säger. Bilen står inne på Elgh motorsport för modifiering. Att jag e fattig som en fattig korp gör inte saken bättre. Pengar hade verkligen gjort mig lycklig nu !

Citera
TTBörje
Alvesta
Här sen Jul 2007

A3 3,2 på vintersulor....

En annan får komma med A3 3,2 (250 hk/320Nm)!? När vi (jag och Tomas Axelsson) rastade den i konbanan under "TT 10 år" i Kalmar, dagarna innan eventet, imponerade den stort på oss båda. En jävla "Malle" i kraft och bottendrag samt helt OK chassi, bromsar och däck (gata)! Fick slita Mäster Axelsson ur bilen... Hur nu det gick till!?!!
Nu rullar den dock omkring på friktionsdäck och väntar på snön och halkan. Då skall Mr Haldex få jobba!! .... eller det kanske inte är Haldexsystem på den (quattro)kärran?!??

Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil)
Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil)
Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil)
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006

Re: A3 3,2 på vintersulor....

TTBörje skrev:
En annan får komma med A3 3,2 (250 hk/320Nm)!? När vi (jag och Tomas Axelsson) rastade den i konbanan under "TT 10 år" i Kalmar, dagarna innan eventet, imponerade den stort på oss båda. En jävla "Malle" i kraft och bottendrag samt helt OK chassi, bromsar och däck (gata)! Fick slita Mäster Axelsson ur bilen... Hur nu det gick till!?!!
Nu rullar den dock omkring på friktionsdäck och väntar på snön och halkan. Då skall Mr Haldex få jobba!! .... eller det kanske inte är Haldexsystem på den (quattro)kärran?!??

Jo visst är det Haldex. thumbs up den kommer du ha mycket kul med i vinter antar jag.

Porsche GT4-20
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007

Narin skrev:
TTBörje skrev:

Jo visst är det Haldex. thumbs up den kommer du ha mycket kul med i vinter antar jag.

Hoppas du uppgraderat den också? Annars blir det inte mye lek

Här sen Jul 2007

UR_TT skrev:
Narin skrev:
TTBörje skrev:

Hoppas du uppgraderat den också? Annars blir det inte mye lek

Shit! Skall man nu behöva ge sig på "komfortracern" också!?? .... Och visst! Per hade mumma-grejjor till "spisen" också!! 280 häst garanterade han TILL DET FACILA PRISET AV 34.800 kr!?!! Som hittat!!! Nä, den får förbli min "glassätarbil". Nu gäller det att spara ihop pengar till nya R-däck till våren. De gamla såg ganska trötta ut efter 7 banträffar i sommar..... Bra hållbarhet på Dunlop!?? Synd att de inte tillverkas mer....

Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil)
Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil)
Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil)
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006

Tog en fika på stan med Roger efter jobbet, givetvis snackade vi bilar, om han skulle behålla S3:an eller ej mm mm, jag nämde en spontan resa till ringen 1-2 nov. Det blev ju inget i aug/sep. Men det är inget bestämt än, kommer nog bestämma oss på fredag och isf åka fredag kväll, vara nere på lördag morgon, sen hem söndag kväll, öppet 08-17 båda dagarna, blir gatdäck igen isf med tanke på vädret och att vi nog inte utnyttjar dom ändå, och slippa byta på morgonen (i regn kanske). Bara oljebyte och klossar på fredag.
Han står för bil och jag för resan till och från

Jag är helt lyrisk av bara tanken att få komma ner igen innan vintern

Men som sagt detta är långt ifrån spikat. Någon mer som är på?

Porsche GT4-20
Citera
Allmänt banåkaforum
Satan!
4619 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande