Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4619 besök totalt |
Helt sjukt, inte mer än några veckor sedan sist och otroligt nog sa jag samma sak i går
FAN jag vill köra bana NU!! En tröst är att lika fort som "rätta" säsongen swischat förbi så kommer den igen. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Re: Satan!
Nä..... gatbil får man köra på bana.... Oavsett om dom är avställda eller inte... (och hur du tar dig till banan är ju upp till dig, men lagligt är ju släp eller grönskylt) |
||||||||
Det är klart, tänkte mer på Peter som baxat in sin bil längst in i ett jättestort och jättefint räsergarage i Karlskoga! är nog inte skit poppis att komma två veckor efter inställning, nu vill jag ut igen ![]() _________________ ![]() |
||||||||
JAG OCKSÅ, JAG OCKSÅ, JAG OCKSÅ!!!!!! ![]() Man blev ju inte mindre sugen på att köra efter förra helgens aktiviteter... Och ja, det kommer bilder... ![]() _________________ David Axelsson Audi Clubsport A4 racingprojekt. ![]() |
||||||||
Japp, Ulrich! My bad!
Jo, det e som Ulrich säger. Bilen står inne på Elgh motorsport för modifiering. Att jag e fattig som en fattig korp gör inte saken bättre. Pengar hade verkligen gjort mig lycklig nu ! _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||||
A3 3,2 på vintersulor....
En annan får komma med A3 3,2 (250 hk/320Nm)!? ![]() ![]() Nu rullar den dock omkring på friktionsdäck och väntar på snön och halkan. Då skall Mr Haldex få jobba!! .... eller det kanske inte är Haldexsystem på den (quattro)kärran?!?? ![]() _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||||
Re: A3 3,2 på vintersulor....
Jo visst är det Haldex. ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||
Hoppas du uppgraderat den också? Annars blir det inte mye lek ![]() _________________ ![]() |
||||||||
Shit! Skall man nu behöva ge sig på "komfortracern" också!?? ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||||
Tog en fika på stan med Roger efter jobbet, givetvis snackade vi bilar, om han skulle behålla S3:an eller ej mm mm, jag nämde en spontan resa till ringen 1-2 nov. Det blev ju inget i aug/sep. Men det är inget bestämt än, kommer nog bestämma oss på fredag och isf åka fredag kväll, vara nere på lördag morgon, sen hem söndag kväll, öppet 08-17 båda dagarna, blir gatdäck igen isf med tanke på vädret och att vi nog inte utnyttjar dom ändå, och slippa byta på morgonen (i regn kanske). Bara oljebyte och klossar på fredag.
Han står för bil och jag för resan till och från ![]() Jag är helt lyrisk av bara tanken att få komma ner igen innan vintern ![]() Men som sagt detta är långt ifrån spikat. Någon mer som är på? ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4619 besök totalt |