| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Volvo 240 -82
|
580 besök totalt |
|
S: Volvo 240 -82
Skall sälja min vinterbil som har funkat i stort sett felfritt under dom 5 åren jag har haft den. Den är vid väldigt gott skick för sin ålder...något ytrost. Volvo 240 -82 Automat. 18100 mil. Blåmetalic. Precis bes. utan problem. Skattad fram till mars. Pris:6000:- eller bud. Tyvärr inga vinterhjul då dom brann upp i en förrådsbrand. Fälgarna finns kvar, går dock att köpa vinterhjul väldigt billigt på blocket. Den går utmärkt att köra på 95 oktanig bensin, då det ju är en volvo så drar den runt litern blandad körning men den är billig att försäkra och äga i övrigt. Vid intresse skicka ett pm här på rejsa så hör jag av mig. Bilder går att få. _________________ Stefan Alm |
![]() |
SÄLJES
S: Volvo 240 -82
|
580 besök totalt |
