Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Bakaxelklump BMW E21 316 utv 4,10
783 besök totalt
MickeM02
Solna
Här sen Okt 2005
Inlägg: 890


Trådstartare
K: Bakaxelklump BMW E21 316 utv 4,10

Hej,

tänkte kolla om någon har en bakaxelklump från en BMW E21 316 med utväxling 4,10 liggandes?

Är intresserad i så fall..

//Micke

_________________
Michael Malmborg


https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=28407
Citera
SÄLJES
K: Bakaxelklump BMW E21 316 utv 4,10
783 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande