Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3 ... 15, 16, 17 >> 5 besök senaste veckan (33666 totalt) |
Anmälningstråd Rejsa.nu onlineliga Säsong 9
Så då, nu har STCC kommit ut på STEAM så då tänkte jag starta upp en anmälningstråd för vår liga. Ligan tänkte jag starta i mitten slutet av november. Tänkte att vi skulle köra några testlopp dels med Moirana och Kinnekulle och dels med depåstopp så att alla får lite häng på hur det funkar. Mer regler etc kommer... Jag hade tänkt att köra kvällstid, dvs träning ca 21.00 - 21.45, Superpolekval 21.45-21.55 warmup och sen själva rejset. Räknar med att bli klar cirkus 22.30-22.40. Ska köra dels lopp på 30-40 minuter med depåstopp och dels 2x15 min rejs med omvänd startordning i race 2 för topp 8. Dagar återkommer jag också med men jag hade tänkt köra olika dagar i veckan så att det kan passa så många som möjligt, dvs både i veckan och i helgen. Följande banor hade jag tänkt att köra: Anderstorp Mantorp Kinnekulle Sturup Moirana Falkenberg Vara Göteborg Karlskoga Knutstorp Våler Jag hade också tänkt mig köra med de bilar som finns i spelet, dvs först till kvarn ![]() Pool1 BMW E90 1 Westcoast Racing William Johansson 3 Flash Engineering Stacken 5 Flash Engineering manslarsson71 6 Westcoast Racing Legenden 28 Elgh Motorsport hompe BMW E46 93 Team Caliber Daniel Bäck 94 Team Nya Åkeriet Pontus Törnberg 95 Tysslinge Racing moosemats 96 Huggare Racing LEDIG!!! 97 Brovalla Motorsport Jr ackemini Volvo C30 2 Volvo orginal Racing Lasse oinas 9 Volvo olsbergs Green Racing Torbjörn Lennartsson Volvo S60 99 Mälarpower Motorsport Sören Ö Honda 4 Honda Racing christ0ffer (C J) 7 Honda Racing Jonas Cedergren SEAT 8 Nordic Fine Art Tomviking Audi 14 KMS Nisse Andersson 15 KMS oyvind .Anderssen 17 Cavalli rolleSRM Alfa 20 MA:GP mike77 Peugeot 21 IPS Motorsport Erik Brodin Chevrolet 22 Chevrolet Motorsport Sweden Ronnback BMS 90 Brovallen Motorsport Jesper Bourner RESERV: Tonie Pettersson Franz Brink Pool2 BMW E90 1 Westcoast Racing Biderman 3 Flash Engineering Klurax - Linus Pettersson 5 Flash Engineering Mattias Stahre 6 Westcoast Racing Jesper Nilsson 28 Elgh Motorsport Mikko BMW E46 93 Team Caliber LEDIG!!! 94 Team Nya Åkeriet LEDIG!!! 95 Tysslinge Racing LEDIG!!! 96 Huggare Racing LEDIG!!! 97 Brovalla Motorsport Jr LEDIG!!! Volvo C30 2 Volvo orginal Racing ThomasT 9 Volvo olsbergs Green Racing Kenth Karlen Volvo S60 99 Mälarpower Motorsport SchumiSRM Honda 4 Honda Racing Niklas Maravic 7 Honda Racing Joakim Winkler SEAT 8 Nordic Fine Art Robin Johansson Audi 14 KMS Kenneth Ageby 15 KMS ainisse 17 Cavalli jarelow Alfa 20 MA:GP AndreasL Peugeot 21 IPS Motorsport oskar Jonsson Chevrolet 22 Chevrolet Motorsport Sweden Gert Pettersson, Gyfa BMS 90 Brovallen Motorsport Johnny Larsson Reserv: Vi fyller på i listan de utöver får tyvärr bli reserver. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Tråkigt Danne!
![]() Förresten så vill jag att ni som är med i ligan har samma eller ungefär samma namn i spelet som på rejsa.nu, tex så funkar [SRM]Kavic eftersom Uffe kallas Kavic i forumet så det är rätt så likt. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
BMW E90 för mig
![]() ![]() |
||
_________________ Joakim Karaus BMW.n https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34735 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23940&start=63 |
||
Re:
ok Nisse du får ta Volvo S60 så tar jag Chevan istället. _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||
Står i valet och kvalet mellan BMW E46 eller BMS, annars någon bilmodell ingen annan kör! Borde väl vara ok om man vill köra med eget skin, blir ju inget mismatch eller så? De som vill ladda ner får göra det, vill man inte så behöver man inte
![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
Tjena ny här på rejsa och skulle villa vara med och köra med er
![]() ![]() _____________ Johnny Larsson _________________ Johnny Larsson BMS POWER |
||
Ja jag vill vara med . Bmw E46 eller E90 nån ledigt bil ? Ja jag ta 97 Bmw E46 brovalla motorsport
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3 ... 15, 16, 17 >> 5 besök senaste veckan (33666 totalt) |