| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Tips: BMW 2002 Alpina för historisk racing
|
2035 besök totalt |
|
S: Tips: BMW 2002 Alpina för historisk racing
Vet inget om bilen mer än att jag tyckte det verkade intressant: http://www.autopower.se/?oppna=/powe _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
|
||||
|
Kan ju antingen vara en bil ihopbyggd på Alpina-fabriken, eller en bil byggd "i efterhand" med Alpinadelar.
Hursomhelst, jösses vilken bil! Rent av prisvärd, men tanke på vilka grejor som sitter på den och vilka grejor som följer med. Köp! Innan den hamnar i Tyskland. _________________ Erik Berg "BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight= |
||||
|
Jag kollade den på vv och det står bla:
_________________ Tord Ringenha11 |
||||
|
|
||||
|
Re:
Precis, det var faktiskt det jag reagerade på.... |
||||
|
Re:
Vi kan dela Erik...
|
||||
|
Re:
Jörgen, köp båda...
|
||||
|
hade jag pengar så skulle jag köpa upp hela värmland o göra ett stort garage av allt o samla på mej allt jag ville ha men nu blir det nog svårt att köpa hela värmland så det blir inget
_________________ /// Jörgen Andersson 070-400 00 80 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Tips: BMW 2002 Alpina för historisk racing
|
2035 besök totalt |
