Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Glöm prestanda!!! (omdöpt från glöm inte prestanda!)
<<   1, 2
1991 besök totalt
Daniel Kihlgren
Vagnhärad
Här sen Mar 2003

Låter som att jag inte missade nått när jag va i garaget och satte på fiiiina stötdämpare av märket Biltema på polarens vinterburk

Har ni förresten tittat i forumet på prestandas sida? läser man där så kan man ju tro att det är ett jättehäftigt program.. framför allt spoilerbilen dom bygger... vilken rejser

edit:
"Prestandas fantasieggande motorreportage andas äventyr och ger en körupplevelse som till och med får pälsen på rattmuffen att resa sig av vällust.

Programledarna Gunnar Dackevall, Gry Forssell och Fredrik Huldt pressar bilar, båtar, motorcyklar och flygplan till det yttersta. Allt som har en motor och går att åka i testas med en aldrig sinande entusiasm... "
Från deras sida... där hör ni!

Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003

Trådstartare
P.P. skrev:
Andrew Petrykowski skrev:
AndersY skrev:
Jag tar det för vad det är och tyckte det var helt OK.
Gillar för övrigt Dackevalls stil lite grand.

Andrew och andra: Varför tittar ni på programmet om ni tycker att det är så uselt?

Därför att förra avsnittet var relativt bra, och dom har ryckt upp sig en bra bit sen förra säsongen. Med tanke på att det inte går så värst många motorprogram på TV nuförtiden så ger det juh tendensen till att man faktiskt sitter och tittar även om man tycker att det bara är mediokert.
thumbs up

Jag måste vara väldigt lyckligt lottad i så fall...Måndag Motorjournalen och Trafikmagasinet, Tisdag Mera Motor, onsdag Motorblocket på Viasat Sport och Torsdag Prestanda. Tack och lov börjar nu racingsäsongerna ta slut på Eurosport under helgerna så att man faktiskt får något gjort också.

Alla har juh tuvärr inte viasat sport, trafikmagasinet visste jag inte ens att det gick. Vilken tid går mera motor på tisdagar? Krockar det med från skrothögen måhända?
Citera
Allmänt banåkaforum
Glöm prestanda!!! (omdöpt från glöm inte prestanda!)
<<   1, 2
1991 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande