Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Bortskänkes! Audi 100LS -76
1253 besök totalt
joaly
Linköping
Här sen Dec 2004
Inlägg: 47


Trådstartare
Bortskänkes! Audi 100LS -76

Ingen banbil, jag vet, men med bristande omdöme och en massa jobb kanske det kan bli?

I brist på motivation, tid och utrymme ger jag bort en bil. En läckert senapsgul Audi med knallgrön inredning. En av få snygga modeller från Audi.

Ganska prydlig exteriört men behöver en del svetsjobb i golvet. Den är även behäftad med krånglande K-jet vilket medför väldigt ryckig och periodvis gång, men det är väl inget att tjafs om när den är gratis.

Vill du ta dig an den med avsikt att göra den körbar blir den din.

Finns för avhämtning i Linköping.

Skicka mig ett PM!




_________________
Joakim L'/dig
Citera
Markus_SWE
Motala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 397



Du har pm !

_________________
Markus Jonsson
Citera
zlobo
växjö
Här sen Maj 2004
Inlägg: 313



den såg fin ut..

_________________
________________________________________

Slobodan Kostic
www.kostic.nu

Spons BSR KRB EAAB Peter G
Citera
SÄLJES
Bortskänkes! Audi 100LS -76
1253 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande