| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder: UK Time Attack finalen på Snetterton
|
2415 besök totalt |
|
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Han är väll hålvan
|
||||||
|
Film från Time Attacken. . . den har antagligen varit uppe redan men passar ju i detta inlägget. . . det här är visst vinnaren av Time Attack Pro och det är väl inte så konstigt
http://www.vimeo.com/1975245 _________________ Oskar Magnusson |
||||||
|
Re:
Ursäkta språket, men dra åt helvete vad det gick undan!!! _________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||||||
|
Re:
Dom satsar rätt bra. Aaaaaaaaaaaaaaaattack. _________________ // Jani Hast |
||||||
|
Re:
|
||||||
|
Har spelat in Time Attack finalen. Det sänds ju på MotorsTV. Nu ska jag bara ta mig tid att titta på det också. Verkar ju va en hel del coola bilar att titta och framför allt lyssna på.
_________________ Ola Starkman BMW 328 E46 banåkabil BMW 218d F22 bruksbil |
||||||
|
Re:
läg upp det nånstans på nätet!!!
_________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||||||
|
Re:
Så man kan väl likna upplägget som kvalet för 60minutes, men du har bara ett hett varv. |
||||||
|
Re:
En äkta racing chafför ska alltid ligga lite över gränsen och sin kapacitet, för då går det som fortast enligt mig. Gäller bara att plocka bort den mentala spärren i huvudet
_________________ Erik Regnell Kör: Miata -04 #31 MX5 Cup, SPVM Har ägt: -Honda Civic Type R (EP3) -05 -Golf Gti Clubsport S -18 -Honda S2000 -05 -BMW M3-E30 -87 |
||||||
|
Re:
Ni två snackar skit! Ronnie skulle aldrig sänka sig till hans nivå och en äkta räcer kör 100 procentigt! _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||||
|
En bra chafför kör så det går så fort som möjligt med de vilkor som finns. Det här gick fort men frågan är om han fick till ett komplett varv utan misstag och innan däcken vart överhettade min gisning är att han inte fick det... Någon måste ju stå för showen och det gör han ju! Älskar när folk bjuder på lite.
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||||
|
Re:
Har du någonsin sett Ronnie pettersson köra? För isåfall är det nog du min vän, som pratar strunt. Den mannen körde med F1 bilar som var ibland 2-3år gamla gämfört med dom andra, ändå presterade han i toppen och ibland vann. Hur man lyckas med det är en gåta, men Ronnies prestationer på sin tid är nästintill unika. Pga hans ofattbara körstil. Punkt. _________________ Erik Regnell Kör: Miata -04 #31 MX5 Cup, SPVM Har ägt: -Honda Civic Type R (EP3) -05 -Golf Gti Clubsport S -18 -Honda S2000 -05 -BMW M3-E30 -87 |
||||||
![]() |
Bilder o videos
Bilder: UK Time Attack finalen på Snetterton
|
2415 besök totalt |