| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 coupe -93
|
2554 besök totalt |
|
_________________ Johan Holmqvist |
||||||
|
En annons på rejsa.nu är ingen annons om den inte har en text.
Kopiera in din text från blocket och bjud gärna på bilder. rejsa erbjuder en egen bilduppladdningsfunktion --> https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Dessutom bör du nog se över forumets regler gällande namn i signaturen.. _________________ /Anton Lillsund |
||||||
|
assisterar lite
17200 mil Mugellorot Dubbel klima Farthållare Mörk Alcantara Nackstöd bak Mycket fint skick. Ev bytes bmw turbo, M5 E34 eller E30 325 i fint skick plus pengar. Sänkt från 85000:- till 75000:-, höstfynd
|
||||||
|
Re:
I dagens läge så går i stortsätt inget att sälja så priset blir 60K tills vidare. Jag förstår dig men de blir lite köparens marknad när världen är som den är. _________________ Pierre Gardebrand |
||||||
|
Re:
De e sjukt att de inte går att sälja för att folk är rädda för att handla, dessvärre verkar det inte ha drabbat bilhobbyn än så jag håller inte med dig om att köparensmarknad här riktigt än
de far bilar och bildelar fram och tillbaka mellan forumsanvändare för miljoner varje vecka
|
||||||
|
Re:
Jag håller inte med. Priserna på bilarna dumpas mer och mer för varje dag då ingen vågar satsa pengar på något. självuppfyllande profetia skulle man kunna kalla det. Skulle tippa på att det inte fanns så pass många M3or för 60-70k förra året som det gör nu. Hoppas du får bilen såld. Hade det varit en 3.2a så hade jag varit intresserad(efter jag fått min egen bil såld) _________________ Nissan Sunny GTI -91 SÅLD BMW 328iM -95 Cosmosschwarz SÅLD BMW 318is -90 Brilliantrot SÅLD BMW 318is -90 Diamantschwartz SÅLD |
||||||
|
Börjar bli härligt bra priser på M3or!!! Denna ser fin ut o hade d inte varit för att vi måste ha en kombi till hade ja slagit till direkt!!! Saknar min fd Mugelloröda M3 coupé varje dag sen ja sålde den... Lycka till me försäljningen!!
_________________ Christian Larsson |
||||||
|
Priserna dumpas på familjebilar för att firmorna har mängder, på bilar som tilltalar bilhobbyn på ett annats sätt tycker jag inte raser är samma.
Du kunde köpa flertalet m3 för mellan 60-75k i somras långt innan finanskriser, när jag själv letade fanns det drygt 10-15st i den prisklassen. |
||||||
|
Vilken oerhort vacker bil
Ar det du som rullar runt hemma i Lidkoping ibland? Vi sags vid Shell pa frontmotortraffen i varas isf..Behall den o gor som jag, stall den vid Nurburgring
eller salj den billigt till tobias i Filsback _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 coupe -93
|
2554 besök totalt |