| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
programerbar ecu av okänt märke
|
1715 besök totalt |
|
nån som kan identifiera denna siter i orginal boxen till en 306 gti var med till en div 2 rallycross bil som vi köpte i danmark 00, när vi gorde iordning motorn så kunde vår motortrimare inte mappa dena då han aldrig sett en sån box förut
nu när jag inte vet vad det är jag har kan jag varken andvända eller sälja så jag behöver lite hjälp med att ta reda på vad detta är för tilverkare på kretskort som dom löt in i org boxen _________________ Timmy Millton |
||
|
Har den suttit i en Div2-bil är det en standardbox.
Div2 måste ha standard styrsystem men får ändra i programmet. /Martin |
||
|
nej reglerna säjer att boxen ska se ut som en standard box och att man ska kunna starta bilen med en orginal box så man får inte ändra i kabel mattan anars är den fri jag körde med en ett system som hette euro1 och hade jag valt en annan motortrimare hade det blivet motec
_________________ Timmy Millton |
||
|
Det finns ett sprut som nån, den sk Dansken, har byggt.
Det satt i (Jenny?) Eliassons RC-306:a när den var till salu, jag funderade på att ban-konvertera den. Men det sprutet som satt i fick/kunde bara "dansken" fippla med, så det fick vara. om dom går att få kontakt med vet dom kanske vilken dansk det handlar om. Och då kan du ta reda på om det är samma sprut (och om du kan få det mappat). _________________ Arne Lindgren |
||
|
Testa att läga ut en fråga på svenska och internationella megasquirt-forumet. Dom brukar vara välinformerade, även om det nu ser ut som ett fabrikstillverkat sprut. Garanterat att det finns mjukvara nånstans på nätet. Problemet är ju bara att hitta den.
_________________ Stefan Karlström |
||
|
Re: programerbar ecu av okänt märke
_________________ Henning Sogaard Madsen |
||
|
Re: programerbar ecu av okänt märke
hej timmy http://www.fartstrup.dk/index.asp prov flemming ( FFJ ) han har lavet sine ejene cpu-boxe i mange år. har er meget dygtig og har lavet mange motorsports biler i danmark. ring eller mail ham hilsen sogaard www.rallycar.dk _________________ Henning Sogaard Madsen |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1715 besök totalt |