Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Sparco EVO XL/EVO 3
1195 besök totalt
Dennis Rudolfsson
Tumba(stockholm)
Här sen Mar 2005
Inlägg: 94


Trådstartare
S: Sparco EVO XL/EVO 3

Jag har en Sparco EVo XL även kallad EVo 3 som står och skräpar hemma nu när tvspelet är sålt. Har aldrig varit monterad i bil. Med sidomontage.

4000:- eller bud.

Hämtas helst.

0735803485

Mvh Dennis

_________________
Dennis Rudolfsson
Bmw 320D Touring M sport 2008
www.mecahaninge.se
www.stertman.com
[URL]http:://forum.lazzat.se[/URL]
Citera
Dennis Rudolfsson
Tumba(stockholm)
Här sen Mar 2005
Inlägg: 94


Trådstartare
Upp! Måste bort!

3000:-

_________________
Dennis Rudolfsson
Bmw 320D Touring M sport 2008
www.mecahaninge.se
www.stertman.com
[URL]http:://forum.lazzat.se[/URL]
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

En veckas vila innan annonsen bumpas
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=36204

_________________
/Anton Lillsund
Citera
drsnuggles
Bromma (stockholm)
Här sen Jan 2008
Inlägg: 52



sluta hetsa dennis .. vaknas d nya delar till Audin ???

_________________
Andreas Elofsson



¤ Lupo-00 gocart!
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8515



Bilder?
Skick?

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Dennis Rudolfsson
Tumba(stockholm)
Här sen Mar 2005
Inlägg: 94


Trådstartare
Re:

BTG skrev:
Bilder?
Skick?


Stolen var som ny, Han som var här precis och hämtade den från valdermarsvik var jättenöjd

Alltså Såld.

Mvh

_________________
Dennis Rudolfsson
Bmw 320D Touring M sport 2008
www.mecahaninge.se
www.stertman.com
[URL]http:://forum.lazzat.se[/URL]
Citera
SÄLJES
S: Sparco EVO XL/EVO 3
1195 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande