Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (25503 totalt) |
Har någon försökt handla saker av denna kille? För det verkar inte som att han är intresserad av att skicka saker..
Regnumret på denna bil går förresten till en Cittra, märkligt. ![]() _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||
Re:
Jag har inte handlat något av honom, men råkar ha garaget 12 fotsteg bort. Han är en trevlig prick, tro mig. ![]() |
||||
Re:
Fel anders det är jag som är 12 fotsteg bort. du har nog förväxla lite.. ps. Gick det bar med avgaset sen... _________________ Marty Cronvall |
||||
Ja, jävlar... Det finns visst två caddytrådar på forumet.
![]() Avgassystemet kunde inte bli bättre än vad det blev. ![]() |
||||
Blev ju lite liv senast jag skrev i denhär tråden så vi försöker igen.
Jag vill ha delarna eller pengar tack. Om du inte har delarna så skicka tillbaka förskottsbetalningen och så glömmer vi allt. _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||
Visst är det en fin cittra?
![]() ![]() Sista spiken i kistan är nog mer eller mindre slagen. Vila i fråd, fula men roliga Caddy. Edit: Hoppas du blir nöjd med grejerna, Jonas. ![]() Edit2: vrod, problemen är lösta. Bromsarna har levererats och jag hoppas att de kommer till god användning hos Jonas. ![]() _________________ John Edvardsson |
||||
Hoppas ni löser problemen med pengar och frakt, det inte riktigt vad detta forum går ut på, oärliga människor och problem. Försök lösa det så smidigt som möjligt, det är lätt att få ett felaktigt rykte pga en skit grej.
_________________ Joakim Ragnarsson -Jag är ALLTID snabbast, för jag står fortfarande på pallbockarna...... |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (25503 totalt) |