Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
948 besök totalt |
STCC THE GAME PRIS PÅ STEAM
det kostar 249kr på Webhallen.men på steam kostar det antingen 20 dollar eller 45 det står att man måste ha race 07. men för 249kr så får man med allt om ja läst rätt. http://www.webhallen.com/prod.php?id=91060 STCC - The Game får du inte bara 2008 års STCC Mästerskap och 2008 års Camaro Cup, du får även allt innehåll från spelet RACE 07 - The WTCC Game som bonus! Detta innebär att STCC - The Game innehåller mer än 350 bilar och mer än 40 olika banor. Från touringbilar till Formula 3000-bilar, från citybanor till racebanor. Allt som allt kommer detta att hålla länge! eller har jag fattat fel...vad behöver jag köpa ??? väldigt tacksam för svar. /micke _________________ Mikael Folke |
||||||
Köper du den fysiska STCC-skivan tex så får du också hela RACE07 på köpet så att säga.
Köper du spelet via STEAM så kan du välja antingen att köpa RACE07+STCC eller bara STCC-addonen om du redan har RACE07. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Re:
ok.men det blir ju en dålig affär dyrare.bättre att köpa den fysiska då. tack för snabbt svar. jag kör ju med Tangentbord..vilken ratt rekomenderar ni kan ja passa på att fråga. _________________ Mikael Folke |
||||||
Re:
Logitech G25, har den inte själv än men snart ![]() |
||||||
Re:
har kikat på denna med..lite dyr ? men den kanske är värd sitt pris.nån som vet nått om det ? ![]() _________________ Mikael Folke |
||||||
Den är lite dyr ja, men jäkligt bra. Kvaliteten på den är suverän. Den kommer du kunna ha länge.
Ska du bara prova på rejsing lite för att se om du gillar det eller ej, kolla på blocket och köp en beggad. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Re:
Helt suverän ratt, men lite trågig för man måste ställa om den i nästen alla spel. _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
948 besök totalt |