Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
STCC THE GAME PRIS PÅ STEAM
948 besök totalt
skalman72
Töreboda
Här sen Okt 2008

Trådstartare

det kostar 249kr på Webhallen.men på steam kostar det antingen 20 dollar eller 45 det står att man måste ha race 07.

men för 249kr så får man med allt om ja läst rätt.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=91060

STCC - The Game får du inte bara 2008 års STCC Mästerskap och 2008 års Camaro Cup, du får även allt innehåll från spelet RACE 07 - The WTCC Game som bonus! Detta innebär att STCC - The Game innehåller mer än 350 bilar och mer än 40 olika banor. Från touringbilar till Formula 3000-bilar, från citybanor till racebanor. Allt som allt kommer detta att hålla länge!

eller har jag fattat fel...vad behöver jag köpa ???

väldigt tacksam för svar.

/micke

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Köper du den fysiska STCC-skivan tex så får du också hela RACE07 på köpet så att säga.

Köper du spelet via STEAM så kan du välja antingen att köpa RACE07+STCC eller bara STCC-addonen om du redan har RACE07.

Team Swedish Racing Mates
Citera
skalman72
Töreboda
Här sen Okt 2008

Trådstartare
Re:

Niklas Maravic skrev:
Köper du den fysiska STCC-skivan tex så får du också hela RACE07 på köpet så att säga.

Köper du spelet via STEAM så kan du välja antingen att köpa RACE07+STCC eller bara STCC-addonen om du redan har RACE07.

ok.men det blir ju en dålig affär dyrare.bättre att köpa den fysiska då.

tack för snabbt svar.

jag kör ju med Tangentbord..vilken ratt rekomenderar ni kan ja passa på att fråga.

Örebro
Här sen Feb 2004

Re:

skalman72 skrev:
Niklas Maravic skrev:

tack för snabbt svar.

jag kör ju med Tangentbord..vilken ratt rekomenderar ni kan ja passa på att fråga.

Logitech G25, har den inte själv än men snart

skalman72
Töreboda
Här sen Okt 2008

Trådstartare
Re:

Schumi skrev:
skalman72 skrev:
Niklas Maravic skrev:

tack för snabbt svar.

Logitech G25, har den inte själv än men snart

har kikat på denna med..lite dyr ? men den kanske är värd sitt pris.nån som vet nått om det ?

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Den är lite dyr ja, men jäkligt bra. Kvaliteten på den är suverän. Den kommer du kunna ha länge.

Ska du bara prova på rejsing lite för att se om du gillar det eller ej, kolla på blocket och köp en beggad.

Team Swedish Racing Mates
Citera
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Niklas Maravic skrev:
Den är lite dyr ja, men jäkligt bra. Kvaliteten på den är suverän. Den kommer du kunna ha länge.

Ska du bara prova på rejsing lite för att se om du gillar det eller ej, kolla på blocket och köp en beggad.

Helt suverän ratt, men lite trågig för man måste ställa om den i nästen alla spel.

skalman72
Töreboda
Här sen Okt 2008

Trådstartare
skulle finnas en ratt som funkar både till PC och xbox 360 i mitt fall,men det är väll för mycket begärt

948 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande