Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW 320i super production ERCUP Mästare 2008
3378 besök totalt
Peter Larsson

Här sen Nov 2003
Inlägg: 48


Trådstartare
S: BMW 320i super production ERCUP Mästare 2008

BMW 320i Krause Motorsport 1998
Buren byggd av Weicherssport
Kolfiber huv-baklucka
Plast dörrar bak
Öhlins 3 vägs
AP bromsar fram M3 orginal bak
Motec M8 styrsystem
Pi dashlogger
Motor P54
Växellåda Drenth DG400 6vxl sekventiell display och gearcut (gått en tävling efter renovering)
Bakaxel M3 75%diff
3 uppsättningar BBS 16tums fälgar
Snabbtank anläggning
Säsong 2008: en 2plats och 4 vinster av 6 tävlingar
Kontakt: peter@hallandsagg.se


_________________
Peter Larsson
Citera
Bobba
Eslöv
Här sen Okt 2008
Inlägg: 37



Re: S: BMW 320i super production ERCUP Mästare 2008

Fan va nice ! Jag som är lite super dålig på motorer, vad är det för motor i bilen ?!

Finns de något pris ?!

_________________
Pierre Gardebrand
Citera
jonaslarsson
Falkenberg
Här sen Mar 2003
Inlägg: 670



Re: S: BMW 320i super production ERCUP Mästare 2008

Bobba skrev:
Fan va nice ! Jag som är lite super dålig på motorer, vad är det för motor i bilen ?!

Finns de något pris ?!


det är en 2 liters 6:a 24 ventilare av samma typ som satt i bmw 320 e46 stcc/wtcc

_________________
ERCUP segrare 2008
Porsche sports cup 8C segrare 2010
Nordictimeattack SM segrare 2014
Citera
StefanJ
Vallentuna/Sthlm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 190



Prisidé?

_________________
Stefan Jonasson
Jonasson Motorsport
www.jmsport.se
Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4017



Med risk att bli idiot förklarad
Sånt här godis är väl inte reggat för gatbruk?

_________________
Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
Citera
Mr.o
Nyköping
Här sen Aug 2006
Inlägg: 160



Re:

Qvisfr skrev:
Med risk att bli idiot förklarad
Sånt här godis är väl inte reggat för gatbruk?


precis vad jag sitter och funderar på också
väntar med spänning på svar.

_________________
Mattias Olsson | Drives: BMW m3 e36
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3191



Re:

Mr.o skrev:
Qvisfr skrev:
Med risk att bli idiot förklarad
Sånt här godis är väl inte reggat för gatbruk?


precis vad jag sitter och funderar på också
väntar med spänning på svar.


Nä den är inte ens nära att vara godkänd för gatan.

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5158

Namndispens
Namndispens

Den ser ut att vara godkänd för bana... thumbs up

_________________
Erik B
Såld: Megane RS Cup 250
Citera
Peter Larsson

Här sen Nov 2003
Inlägg: 48


Trådstartare
Bilen är inte godkänd för landsväg och den har heller aldrig rullat där heller.
Den som vill ha en riktigt snabb och rolig bil som endast får köras på bana är detta en ultimat bil.
Serien vi kört är den jag tror har flest bilar i fältet ca 30-35bilar varje rejs. Läs mer på www.ercup.se

_________________
Peter Larsson
Citera
SÄLJES
S: BMW 320i super production ERCUP Mästare 2008
3378 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande