Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Conti TS 790 vinter däck 17 tum (odubbat)
973 besök totalt
Har'en
Sverige
Här sen Aug 2005
Inlägg: 187


Trådstartare
S: Conti TS 790 vinter däck 17 tum (odubbat)

2 st Conti TS 790 225/45/17 i gott skick, minst 6-7 mm kvar
1 st Conti TS 790 245/45/17 i gott skick, ca 5-6 mm

700:- hämtat i Malmö för alla 3 - ev kan frakt ordnas mot tillägg.

Däcken har några år på nacken men är ok förvarade.

mvh

Jonas

_________________
Jonas Bostrand
Citera
Ivanko
Halmstad
Här sen Mar 2006
Inlägg: 460



däck!

pris för frakt till Halmstad?

mvh Ivanko

_________________
Ivanko Azinovic


http://www.garaget.org/Ivanko
Citera
Har'en
Sverige
Här sen Aug 2005
Inlägg: 187


Trådstartare
frakt till halmstad...

Hej,

jag är i Sthlm from imorrn, kommer hem fredag och sen åker jag till Asien på måndag och är bort 14 dagar.

Posten eller annan speditör föreslår jag om du vill ha dem med en gång - vill du ha bilder så kan jag skicka det. Däcken är rejält fina.

Jag kan skicka idag om jag hinner eller se till att det skickas fredag.

Ring mig om du är seriöst intresserad så jag har lite tid att jobba med om de skall gå med en speditör.

mvh

Jonas Bostrand
0703803430

_________________
Jonas Bostrand
Citera
Har'en
Sverige
Här sen Aug 2005
Inlägg: 187


Trådstartare
Hump

Nå, ingen som behöver vintersulor i gott skick ?

_________________
Jonas Bostrand
Citera
Har'en
Sverige
Här sen Aug 2005
Inlägg: 187


Trådstartare
Vintern är nu här - detta är bra o billit

Lyft!

_________________
Jonas Bostrand
Citera
Har'en
Sverige
Här sen Aug 2005
Inlägg: 187


Trådstartare
nu är julen över

Uppar!

_________________
Jonas Bostrand
Citera
Har'en
Sverige
Här sen Aug 2005
Inlägg: 187


Trådstartare
vintern är inte över

upp!

_________________
Jonas Bostrand
Citera
SÄLJES
S: Conti TS 790 vinter däck 17 tum (odubbat)
973 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande