| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Garage städning!
|
2310 besök totalt |
|
oken längst ned är inte Sierra V6 (dubbelkolvs glidok), det är kanske dem som är från Peugeoten som skivorna kommer från?
/Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
|
Re:
okej.. bra att du ser det! Jag måste ha blandat ihop det lite när jag skrev det
Men då är det peugeot V6 ok då? _________________ Andreas Magnusson Kör: Golf IV bsr Mekar: Escort Mk2 Tic |
||
|
Ser inga tecken eller märken på oken alls. Borde ju va sierra när förra ägaren sa det..
Men öhlinsdämparna är inne hos en öhlins servare för renovering. Så kom med bud! allt finns kvar. _________________ Andreas Magnusson Kör: Golf IV bsr Mekar: Escort Mk2 Tic |
||
![]() |
SÄLJES
S: Garage städning!
|
2310 besök totalt |

