| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Stora E30 diffen med viscobroms. Nu 2100kr + frakt.
|
1326 besök totalt |
|
S: Stora E30 diffen med viscobroms. Nu 2100kr + frakt.
Får sälja diffen nu då annat måste prioriteras för att få bilen på hjul. Diffen är i bra skick och är "färdig" för att lackas. Inte 2cm ytrost på den. Är alltså bromsad och det finns en del att läsa om hur den fungerar men vissa föredrar den före lamelldiff.
Börjar vid 2700kr och ser intresset. Utväxling återkommer jag med strax. Mvh Mathias Jag la dit ett S: i rubriken /moderator _________________ Mathias Pelkonen |
||||
|
|
||||
|
Re:
på 325ix finns de bara 3,91 diffar vad ja vet? men kanske finns några specialare med annan utväxling. lycka till med försäljningen! |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Stora E30 diffen med viscobroms. Nu 2100kr + frakt.
|
1326 besök totalt |
