Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Stora E30 diffen med viscobroms. Nu 2100kr + frakt.
1326 besök totalt
pelko
Göteborg
Här sen Mar 2007
Inlägg: 728


Trådstartare
S: Stora E30 diffen med viscobroms. Nu 2100kr + frakt.

Får sälja diffen nu då annat måste prioriteras för att få bilen på hjul.

Diffen är i bra skick och är "färdig" för att lackas. Inte 2cm ytrost på den.

Är alltså bromsad och det finns en del att läsa om hur den fungerar men vissa föredrar den före lamelldiff.



Börjar vid 2700kr och ser intresset.

Utväxling återkommer jag med strax.

Mvh Mathias

Jag la dit ett S: i rubriken
/moderator

_________________
Mathias Pelkonen
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Vilka modeller hade denna?


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003
Inlägg: 8579



Re:

Franzén skrev:
Vilka modeller hade denna?



Det var väl 325 ix som hade denna

_________________
Michael Bäck

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838



jao 325ix och utväxlingen är 3,91

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
pelko
Göteborg
Här sen Mar 2007
Inlägg: 728


Trådstartare
Re:

plato skrev:
jao 325ix och utväxlingen är 3,91


Det ska la finnas olika utväxlingar?

Hur som är det 3.91 på denna då jag kollade det idag.

2500kr + frakt gäller nu.

Mvh Mathias

_________________
Mathias Pelkonen
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Fan Pelko... det är billigt nu.

Är den kittad med delrinbussning eller är det en original skrotbit som sitter där?


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838



Re:

pelko skrev:
plato skrev:
jao 325ix och utväxlingen är 3,91


Det ska la finnas olika utväxlingar?

Hur som är det 3.91 på denna då jag kollade det idag.

2500kr + frakt gäller nu.

Mvh Mathias


på 325ix finns de bara 3,91 diffar vad ja vet? men kanske finns några specialare med annan utväxling.
lycka till med försäljningen!

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
Colin
Forshaga
Här sen Jan 2003
Inlägg: 909



4.10 på automatväxlade ix..

_________________
Mvh
Per Bodin
Karlstad


BMW M3 -97 bansmiskaren
BMW M5 -93
BMW 330i -01
BMW 323ti -99
Chevrolet Camaro SS 1LE -17
Citera
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243



Re:

Colin skrev:
4.10 på automatväxlade ix..


Stämmer bra!
har en sådan på min M3a

_________________
Simon Möllefors

Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
Citera
pelko
Göteborg
Här sen Mar 2007
Inlägg: 728


Trådstartare
Sitter ingen bussning alls i för tillfället.

Jag tycker det är bra pris och tycker någon borde handla nu

Mvh Mathias

_________________
Mathias Pelkonen
Citera
pelko
Göteborg
Här sen Mar 2007
Inlägg: 728


Trådstartare
2100kr + ev. frakt.

Mvh Mathias

_________________
Mathias Pelkonen
Citera
SÄLJES
S: Stora E30 diffen med viscobroms. Nu 2100kr + frakt.
1326 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande