Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (7495 totalt) |
|
||
|
||
Jag kan ju inte svara för andra i gemen, men Schwedenkreuz bidrar iaf med tre personer, boende i teamhuset på Burgstrasse, undertecknad inkluderad. Vi flyger med Rajastan Air den 6:e på kvällen och avvker från Dåjtslandet söndagen den 9:e. Nån mer som flyger?
Den ursprungliga listan skrevs ju av Qvisfr, men det verkar ju som om han inte kan komma. Gaute har också uttryckt stark tveksamhet med tanke på husfriden. 1. 2. Daniel G 3. David E 4. Styling-Frasse 5. Hobbe?? 6. 7. Patrik C 8. Blank Jr 9. Eick 10.Mats Thurfjell 11. Djungel-Jim 12. Peter Gutniak 13. Janne Kull 14. Klas Sundberg |
||
Re:
La till mina kompisar på listan, vi kommer bo hos Wilma på Hauptstrasse i Adenau ![]() ![]() Tror inte Eick kommer, iaf sist jag frågade... ![]() |
||
Re:
Tråkigt.... ![]() |
||
Det vore ju lite kul om vi kunde sammanstråla där nere, tycker iaf jag...
![]() Vi (Janne, Klas och jag) kommer garanterat att släntra ner till Pistenklause när vi anländer, sådär runt 22.30-snåret. Tomatensuppe vid ankomst är en tradition som inte får brytas! om intresse finns, PMa mig era telefonnummer... ![]() |
||
Kommer Gutniak mfl ner till byfesten på fredagen? Jag och 3 till flyger ner imorgon kväll.
![]() Nån annan som kommer ner så här i sista stund? ![]() |
||
Re:
Vadå nästa år?? Det finns ju fortfarande flygbiljetter och vi har 1 plats i bilen ledig, så vad väntar du på??? ![]() ![]() |
||
Jag vet..... Kollade precis biljetterna ihopp om att dom var slut...
![]() Får skylla på lågkonjunktur i min plånbok samt lite problem att ta mig till och från NYo. Nästa tripp får bli när det är dags att köra in Renåån.. ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||
Re:
Blir nog tyvärr ingen Renåå om inte fransoserna utför nåt mirakel ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (7495 totalt) |