| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Castrol EDGE 10w-60 -SÅLT
|
908 besök totalt |
|
S: Castrol EDGE 10w-60 -SÅLT
Har 20 liter i 4x5 litersförpackningar. Säljer helst allt som det är eller 10l i två delar. oljan är helt ny och tillverkad 2008. Edgen är en utveckling på Formula RS-oljan, med uppdaterat innehåll och ny förpackning. Tål det mesta när det gäller värmeutveckling i motorer. Köp alla 4 för 2000.- eller 1100.- för 10 liter. Pm:a vid intresse! _________________ Fredrik Blomqvist |
||
|
Re: S: Castrol EDGE 10w-60
Du har Pm!
_________________ Mattias Larsson |
||
![]() |
SÄLJES
S: Castrol EDGE 10w-60 -SÅLT
|
908 besök totalt |

