Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Castrol EDGE 10w-60 -SÅLT
908 besök totalt
Freddan_ba
Stockholm
Här sen Feb 2007
Inlägg: 72


Trådstartare
S: Castrol EDGE 10w-60 -SÅLT

Har 20 liter i 4x5 litersförpackningar. Säljer helst allt som det är eller 10l i två delar.
oljan är helt ny och tillverkad 2008. Edgen är en utveckling på Formula RS-oljan, med uppdaterat innehåll och ny förpackning. Tål det mesta när det gäller värmeutveckling i motorer.
Köp alla 4 för 2000.- eller 1100.- för 10 liter.

Pm:a vid intresse!

_________________
Fredrik Blomqvist
Citera
ivah
Gävle
Här sen Maj 2005
Inlägg: 20



Re: S: Castrol EDGE 10w-60

Freddan_ba skrev:
Har 20 liter i 4x5 litersförpackningar. Säljer helst allt som det är eller 10l i två delar.
oljan är helt ny och tillverkad 2008. Edgen är en utveckling på Formula RS-oljan, med uppdaterat innehåll och ny förpackning. Tål det mesta när det gäller värmeutveckling i motorer.
Köp alla 4 för 2000.- eller 1100.- för 10 liter.

Pm:a vid intresse!


Du har Pm!

_________________
Mattias Larsson
Citera
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461



kan du skicka så köper jag rubbet

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
Istvan
Borås
Här sen Apr 2005
Inlägg: 263



Vill bara flika in att Edge och TWS är samma olja
och om det inte är sålt, är även jag intresserad...

MVH

_________________
István Csiszár
Citera
SÄLJES
S: Castrol EDGE 10w-60 -SÅLT
908 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande