Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Isdäck 10st 13" + 14" (beg rallydubbdäck på fälg)
2 besök senaste veckan (2915 totalt)
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499


Trådstartare
S: Isdäck 10st 13" + 14" (beg rallydubbdäck på f

Passa på att ladda upp inför vintern!

Jag har kvar sedan gamla isbilen 2st uppsättningar isdäck (beg rallydubbdäck).

1st uppsättning med 4st Joki? 13" på vitlackade BMW E21 fälg 4/100 (sitter fram på bild nedan) gamla men nästan alla dubb kvar och inte spruckna.

Prisidé 1500kr

1st uppsättning med 2st Lappi W2? och 2st Joki? 14" på Vita Opel Manta GSI lättmetallfälgar 4/100 (sitter bak på bilden nedan) Nästan alla dubb kvar och allmänt sjyssta men har år på nacken.
SÅLDA!

2st halvdåliga 13" Joki på vita Audi 100/4 fälgar en del dubb saknas + lite torrsprickor

Prisidé 300kr/st

Hjulen finns i Huddinge/sthlm men kan skickas med bussgods på köparens bekostnad.

Bättre bilder/närbilder på däck kan fixas.

PM eller mail till peter.warhner@comhem.se





13" runt om:


Mvh Peter

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Isåkare
Munsö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 402



Bocka av 14 tumarna som sålda, dom tar jag.

_________________
Rikard Gjersvold
070 511 30 73
Styrelseladamot Lazzat MK
BMW 325i -92
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499


Trådstartare
Re:

Isåkare skrev:
Bocka av 14 tumarna som sålda, dom tar jag.


Done!

När kan du komma och hämta?

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Isåkare
Munsö
Här sen Dec 2004
Inlägg: 402



Re:

Wärhner skrev:
Isåkare skrev:
Bocka av 14 tumarna som sålda, dom tar jag.


Done!

När kan du komma och hämta?


När som helst, har semester, har inte kavr ditt telefon nummer.

_________________
Rikard Gjersvold
070 511 30 73
Styrelseladamot Lazzat MK
BMW 325i -92
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499


Trådstartare
Re:

Isåkare skrev:
Wärhner skrev:
Isåkare skrev:
Bocka av 14 tumarna som sålda, dom tar jag.


Done!

När kan du komma och hämta?


När som helst, har semester, har inte kavr ditt telefon nummer.


Jag jobbar men är hemma ikväll efter kl 17.30.

PM:ar mitt mobilnummer

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
buttrus
Kopparberg
Här sen Apr 2008
Inlägg: 7



Du har inte 13" kvar? eller vet nångon som har.. Ska sitta på en FWD.. behöver bara 4 st


Peter

_________________
Peter Hultberg
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499


Trådstartare
Re:

buttrus skrev:
Du har inte 13" kvar? eller vet nångon som har.. Ska sitta på en FWD.. behöver bara 4 st


Peter


jorå 4st finfina på BMW vitlackade plåtfälg bultmönster 4/100, 1500kr och skickar helst inte.

Det är dock en kille som har mailat om dessa hjul i dagarna så först till kvarn...

Har även 2st Joki där skicket är sådär på ena och ganska bra på andra på 13" LM fälg 4/100 för 600kr.

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
buttrus
Kopparberg
Här sen Apr 2008
Inlägg: 7



Re:

Wärhner skrev:
buttrus skrev:
Du har inte 13" kvar? eller vet nångon som har.. Ska sitta på en FWD.. behöver bara 4 st


Peter


jorå 4st finfina på BMW vitlackade plåtfälg bultmönster 4/100, 1500kr och skickar helst inte.

Det är dock en kille som har mailat om dessa hjul i dagarna så först till kvarn...

Har även 2st Joki där skicket är sådär på ena och ganska bra på andra på 13" LM fälg 4/100 för 600kr.


okej okej.. ja fälgarna passar inte endå så dom kan du isf sälja vidare till nån annan:) åker nämligen Citroen Ax (3-Bult) man får inte skratta nu ja men då vet jag.. mina päron bor i södertälje så då hämtas dom på plats!

_________________
Peter Hultberg
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499


Trådstartare
Re:

buttrus skrev:
Wärhner skrev:
buttrus skrev:
Du har inte 13" kvar? eller vet nångon som har.. Ska sitta på en FWD.. behöver bara 4 st


Peter


jorå 4st finfina på BMW vitlackade plåtfälg bultmönster 4/100, 1500kr och skickar helst inte.

Det är dock en kille som har mailat om dessa hjul i dagarna så först till kvarn...

Har även 2st Joki där skicket är sådär på ena och ganska bra på andra på 13" LM fälg 4/100 för 600kr.


okej okej.. ja fälgarna passar inte endå så dom kan du isf sälja vidare till nån annan:) åker nämligen Citroen Ax (3-Bult) man får inte skratta nu ja men då vet jag.. mina päron bor i södertälje så då hämtas dom på plats!


orkar inte kränga av däcken från fälgarna så det är kompletta hjul som säljes.

Hör av dig om du vill komma och handla.

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Magnus Janard
Stockholm
Här sen Sep 2005
Inlägg: 737



Är sugen på 13 tummarna är alla sålda?

_________________
Hälsningar
Magnus Janard
Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT
Brummar det så är det kul !
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499


Trådstartare
Re:

Magnus Janard skrev:
Är sugen på 13 tummarna är alla sålda?


Nope, ingen har stämt träff och kommit med pengar ännu så hjulen finns fortfarande kvar.

Först till kvarn principen gäller.

Man kan nå mig på 070-1042064 efter 16.30 på vardagar och hela helgerna

Mvh Peter

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
buttrus
Kopparberg
Här sen Apr 2008
Inlägg: 7



Re:

Halloj

nu är en sthlm resa inplanerad till helgen så jag undrar om du har 13" kvar? ska kolla på ett par 14" imorn men dina 13 " är fortfarande intressanta! har du dom kvar kollar jag gärna på dom i helgen om du har tid

Peter H



Wärhner skrev:
Magnus Janard skrev:
Är sugen på 13 tummarna är alla sålda?


Nope, ingen har stämt träff och kommit med pengar ännu så hjulen finns fortfarande kvar.

Först till kvarn principen gäller.

Man kan nå mig på 070-1042064 efter 16.30 på vardagar och hela helgerna

Mvh Peter

_________________
Peter Hultberg
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499


Trådstartare
Nu har jag bara 2st TAKI 13" på audi LM fälg 4/100 bultmönster kvar.

Dom sjyssta 13" på BMW-fälg är sålda.

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
SÄLJES
S: Isdäck 10st 13" + 14" (beg rallydubbdäck på fälg)
2 besök senaste veckan (2915 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande