Senast ändrad av C, 29 Nov 2008 11:20, ändrad totalt 6 gånger
Allt är sålt!
Allt är sålt!
_________________ Christian Lange
458
C
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1743
Trådstartare
29 Sep 2008 20:20
Senast ändrad av C, 12 Nov 2008 21:15, ändrad totalt 1 gång
......
_________________ Christian Lange
458
C
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1743
Trådstartare
07 Okt 2008 10:50
Uppsidasy!
_________________ Christian Lange
458
C
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1743
Trådstartare
01 Nov 2008 10:28
Dags för en vända uppåt igen!
_________________ Christian Lange
458
pippen
Oslo
Här sen Aug 2004
Inlägg: 131
01 Nov 2008 16:48
har du mått på intercoolern
?
_________________ David Eriksson
C
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1743
Trådstartare
12 Nov 2008 21:19
Re:
pippen skrev:
har du mått på intercoolern
?
Intercoolern är tyvärr såld.
mvh C
_________________ Christian Lange
458
C
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1743
Trådstartare
24 Nov 2008 23:47
Har nu sänkt priset på bromsarna till 10,000kr bankt! Skynda att fynda!
mvh C
_________________ Christian Lange
458
Thompa
haninge /sthlm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 72
25 Nov 2008 14:11
vad är det för bultcirkel på cossien??
_________________ Thomas Pettersson
farsan
Hunnebostrand
Här sen Nov 2007
Inlägg: 176
25 Nov 2008 16:24
Är 4/108 på sierran.
Inpressning 63,1 om inte jag minns fel
_________________ Andreas Schönemann
C
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1743
Trådstartare
25 Nov 2008 21:43
Mycket riktigt!
Dock är det inga problem att låta någon göra en ny Alubell och sedan tillverka en ny adapterplatta om man vill passa in bromsarna på en anna bil. Det brukar vara rätt billigt.