Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2727 besök totalt |
Jag är väl inte så stolt i dagsläget över att han körde min bil, tror det var-04. Men tycker det är kul att se sin bil filmat lite proffsigt från utsidan, om inte annat ett minne om man skulle skrota den till våren på Ringen
![]() Min personliga åsikt är att Daniel inte är en racingkille utan snarare rallynisse, skulle hela tiden försöka köra på ställ vilket inte är lätt med 50-50 drivning R-däck och hög fart, inte om det ska gå fort iaf. Vände mitt på vissa sträckor körde ut i gräset/gruset med klibbiga däck och med massa skit med ut som följd, sen full gas i ettan igen, istället för att köra hela varvet och kyla bilen/bromsar och komma förbi kameran igen. Det han lyckades med var en ståflata på rakan i slutet på filmen, in på väven ![]() ![]() Så tänk er för innan ni lånar ut bilen till något tv inslag om ni inte ska köra själv vill säga. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ICvJA PS Hans komentarer: "De e så kul och köre bil" " "ja vet jag e lyckligt lottad, detta ha(de)r jag som jobb". Sen säger han att: "Jag har nog växt ur den bilen nu, det är en bil för 18-åringar". Växt ur? Hur moget är det att vara ett rattfyllo ![]() ![]() Stort Tack till Pär(mcburn4ever) som lagt upp den ![]() MVH/Narin _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Hm, vad var det där för program? Aldrig hört talas om.
![]() Märkligt inslag för övrigt. "Programledaren" verkade inte ha så stor koll, stå vid bankanten när bilen åker förbi i hög fart... > ![]() Var du med hela tiden när Daniel körde den? Fanns det något skriftligt avtal mellan dig och TV-bolaget? Fick du någon ersättning för däcken? Måste ändå säga att du var modig som lånade ut bilen, jag skulle nog ha haft rejält betalt och ordentliga försäkringar för att göra det... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
hur växer man ur en bil?
och vem är han igentiligen? Jaja. fin bil o härligt ljud iaf. :P |
||||
Daniel Karlsson är(eller var) väl en hyfsat bra rallykille som åkta fast för rattfylla för ett tag sedan. Märkligt att de inte stod för någon form av ersättning eller garantier?? Hade fan aldrig släppt iväg nån med min bil på det viset. |
||||
Fin bil men reportaget var på högstadienivå förutom att högstadie eleverna hade nog pluggat på lite mer fakta...
Underbar bil du har! sjukt avis. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Så ett avsnitt av det förut och tanken jag "Vem har han legat med för att bli programledare för ett bilprogram" Kändes mer som en ZTV kille än bilkille... _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
![]() |
||||
"växer" ur en bil menar du nu va :P ![]() |
||||
Men den är inte speciellt vacker. Det MÅSTE ni ju hålla med om. Men brutal!
![]() Daniel Karlsson verkar vara rätt bonnig. En redneck om han varit jänk? ![]() |
||||
hysch nu skall du inte svära i kyrkan! ![]() Som Narin redan noterat, i''' till förare men urläcker bil! ![]() _________________ ![]() |
||||
Tack för era reflektioner, kul att höra. Håller med er helt, fel folk på fel plats, och som Robber undrade så var det mycket ligg snack och vem han hade på gång osv i pauserna, och ja, jag var med hela dagen och såg på, jag led
![]() Det var så lite av beläggen(blå pagid) kvar så att jag har nog aldrig motorbromsat så mycket någon gång som när jag luffade hem, och där var gott mått på morgonen, + däcket som blev kasst, också mycket kvar ![]() ![]() ![]() Fast det är flera år sen så kan jag reta mig än i dag att jag ställde upp ![]() Perra, när blir din klar? 2018? ![]() och nej den är kanske inte vacker, men annerlunda ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Daniel Carlsson är en duktig chaufför som tyvärr ställde till det för sig. Han var kanske inte ett världsmästarämne, men han kunde matcha många duktiga rallyåkare. Fighten han hade mot Galli i Svenska rallyt -06 glömmer man inte i första taget. Resultat 3a ![]() orsaken till att han tyckte sig ha "växt ur" Quattron, kan vara så enkel som att han det året (-04) åkte 8? tävlingar i en Peugot 206WRC anställd av Peugot. Sen att det kanske låter lite "märkvärdigt/kaxigt", det är en annan sak ![]() Sen att jag själv hade möjligheten att få köpa en Urquattro för "kaffepengar" för några år sedan utan att slå till, det kommer jag få ångra resten av mitt liv ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2727 besök totalt |