Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2907 besök totalt |
ETTÅRS JUBILEUM!!!
Rejsa.nu:s banåkakalender fanns iof redan tidigare men det är ett år sedan Rejsa.nu drog igång ordentligt! Trevligt med alla som kikar in - mogna och vuxna på rätt sätt och omogna och inte alls vuxna på helt rätt sätt också ![]() ![]() Över tusen registrerade medlemmar, ett par tusen ytterligare smygläsare ![]() ![]() ![]() Har ni ideer eller något ni tycker ska ändras/läggas till så hojta till så diskuterar vi! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Grattis, siten!
![]() Hoppas att utvecklingen för denna sidan fortsätter åt rätt håll (vilket jag tror kommer ske) i stället för utför som för många andra forum. ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
![]() ![]() ![]() Måste säga alla tokiga byggen minst sagt sporrar till stordåd i garaget för egen del. ![]() Får jag stil på grejorna tid nästa år så har jag funderat på att köra kamera i bilen varje race. Förhoppningsvis lite längre lopp än senast då ;D då det hanns med 3/4 varv...och varför inte posta på detta eminenta forum? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||
Jag har ju egentligen hängt alldeles för mycket här för att det ska vara försvarbart, men vad gör man inte när man är helt torsk på bankörning...
![]() Grattis Rejsa! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Tiden går fort när man har kul...och det är kul när det går fort!
![]() ![]() ![]() Ngn som är fikasugen i Stockholm under nästa helg? Ska ju en runda på Berns på Lördagen, men är på för allsköns upptåg framåt natten eller dagen efter...eller på Fredagen kanske... ![]() ![]() |
||
Undrar just vad man skulle ha gjort av alla timmar om man inte suttit och läst och skrivit här...
Andreas, Vilken helg menar du med nästa? Jag har konstaterat att språkbruket kan variera i just fallet "nästa helg". En fika eller kanske en öl med likasinnade brukar sällan vara otrevligt. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Du får väl se till att bli riktigt bakfull på söndag så att det är lika bra att stanna tills det blir kväll, för då kan du ramla förbi RaceTown för fika, racesnack och gokartkörande. ![]() Garanterat en hel hög tjuvtränare där, inför nästa veckas RBC - tänkte faktiskt själv testa mina revben på söndag. Grattis till ettåringen!! ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En massa pokaler till Magnus för denna eminenta sajt som ju saknar motsvarighet i Sverige. Maken till samlad kunskap, erfarenhet och vilja till körglädje får man leta efter.... ![]() Stort Grattis till lille 1-åringen..... ![]() |
||
|
||
Ett stort GRATTIS från mig!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() och ett stort TACK till grundaren Magnus, OCH alla er andra som har skrivit här på rejsa ![]() ![]() Jag ser fram emot ett nytt spännande, roligt och lärorikt rejsaår. (jag är inte alls mogen och ja, jag har surfat här aldeles förmycke!) _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2907 besök totalt |