Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:Båge till se7en
17 besök senaste veckan (1910 totalt)
Kimmen
Eskilstuna
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2621


Trådstartare
S:Båge till se7en

Westfields "Rac" båge med extra avtagbar framåt stötta. 1500kr




_________________
Joakim Granfors

www.modsport.se
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4339



Jag tar den

Inklusive diagonal-stötta

_________________
mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
Citera
Kimmen
Eskilstuna
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2621


Trådstartare
OK thumbs up
Ska jag ta med den upp till stockholm nästa gång jag åker upp (före jul)?

_________________
Joakim Granfors

www.modsport.se
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4339



Visst thumbs up

vi måste bara arrangera så att <öhum> ... jag är ensam hemma då

Du kan väl PMa nån dag eller så innan så jag hinner förbereda.

_________________
mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4339



Hur är diagonalstöttan fäst i chassit framtill? Har du svetsat in nån plåt eller så?

_________________
mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
Citera
Kimmen
Eskilstuna
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2621


Trådstartare
Re:

Westfield skrev:
Hur är diagonalstöttan fäst i chassit framtill? Har du svetsat in nån plåt eller så?


Japp, har svetsat in en plåt. Den följer med.

_________________
Joakim Granfors

www.modsport.se
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4339



Re:

Kimmen skrev:
Westfield skrev:
Hur är diagonalstöttan fäst i chassit framtill? Har du svetsat in nån plåt eller så?


Japp, har svetsat in en plåt. Den följer med.


Dvs du kapar loss den ändå?

_________________
mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
Citera
Kimmen
Eskilstuna
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2621


Trådstartare
Japp, jag kapar loss den så är det bara för dej att svetsa dit den i din bil, busenkelt

_________________
Joakim Granfors

www.modsport.se
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4339



thumbs up

_________________
mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
Citera
Andreas
Täby
Här sen Mar 2005
Inlägg: 148



Blir det helbur nu eller?

_________________
Andreas Naeslund
Citera
Kimmen
Eskilstuna
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2621


Trådstartare
Det blir det

_________________
Joakim Granfors

www.modsport.se
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4339



Jag handlar för jag har en spontan känsla av att vilja testa vindruta, dörrar och tak, och då måste man ha RAC bågen för att få plats under taket.

_________________
mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 20635



Re:

Westfield skrev:
Jag handlar för jag har en spontan känsla av att vilja testa vindruta, dörrar och tak, och då måste man ha RAC bågen för att få plats under taket.
Du kan ju låta din nuvarande mattpiskställnng sticka upp genom taket?

_________________
Niklas Falk
www.SPVM.se
Citera
Kimmen
Eskilstuna
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2621


Trådstartare
Telia kanske är intresserade av bågen för att få upp fler 3g sändare

_________________
Joakim Granfors

www.modsport.se
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4339





Jag lär efter denna konvertering riskera mitt huvud i en ev. "situation". Det är knappast smart.


_________________
mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
Citera
SÄLJES
S:Båge till se7en
17 besök senaste veckan (1910 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande