| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 320 Coupé -92. 12 000:- SÅLD!
|
10 besök senaste veckan (1332 totalt) |
|
SÅLD! BMW 320 Coupé -92 säljes. Nya bromsskivor och belägg, nytt batteri. Funkar bra. Bruksskick. Skattad och besiktigad. Pris: 12 000 kr Edvard, 073-789 00 00
_________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
||||
|
Sommar vinter däck?
Va hinkar dena vid lungn motorvägs körning runt 100km/h Hur länge är den godkänd av sbp/skatt Problem/fel o tänka på Kanske lite fler bilder greven_af_scania@spray.se _________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||||
|
Re:
Hej. Den drar inte så speciellt mkt vid lugn motorvägskörning. Mindre än min BMW 330 iaf. Men jag har inte så superbra koll då jag aldrig kollat noga fast funktionen finns i färddatorn. =) Sitter allround däck, dvs för både sommar och vinter. Reg nr: UEJ990, så den går väl ett tag till. Men det ska inte vara några problem med att ombesiktiga den. Problem: Lite rost på skärmkanterna, lite småbulor, dörrsidorna fult isärtagna och ihopmonterade (skinninredning), stolsvärme fungerar inte. Funkar riktigt bra om man kan leva med dessa skavanker. Tight och fin i lådan och motorn går bra. Drar ingen olja etc. otroligt mkt bil för pengarna. /Edvard
||||
|
Re:
Tyvärr inga fler bilder. Men om man kan acceptera bilder på en skitig bil så ska jag nog kunna ordna det.
||||
|
Re:
o väntar en
_________________ mvh Leif Ankarschiöld Skyline R32 GTR GODZILA |
||||
![]() |
SÄLJES
|
10 besök senaste veckan (1332 totalt) |