| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Ett par uppsättningar grymma fälgar till BMW
|
1 besök senaste veckan (2559 totalt) |
|
S: Ett par uppsättningar grymma fälgar till BMW
Funderar på att ev sälja ett par uppsättningar av mina fälgar, ifall jag får "rätt bud" för dem ..
Så ifall nån är ute efter exklusiva fälgar så har ni chansen nu .. 1. NYA Rial Daytona Race splitfälgar. Dimension 8.5x19". ET14. Grymt snygga och dyra fälgar. Bud från 13k och upp.
2. SMIDDA OZ Mito II splitfälgar. Dim 8,5-10x17". ET13 fram, ET19 bak. Nåt ytterst litet skrap på nån cm, slipas lätt bort för hand. OBS, inget man egentligen lägger märke till, men jag jämför dessa mot skicket på nya fälgar. 99% mint cond mao. Breddar BRUTALT och kanten är helt sjuk. Tillverkas ej längre, svindyra nya, och MYCKET svårt att få tag på dessa nu för tiden, även i tyskland. Bud från 11k och uppåt. Bilder på mina fälgar kommer ifall intresse finns! Såhär ser fälgarna ut annars, bild lånad från www.felgen-garage.de. Det är samma dim och inpressning så ni serhur sjukt mycket dem breddar :twisted: . http://www.felgen-man.de/zuverkaufen 3. SMIDDA Work Rezax splitfälgar. Dim 8.5-9,5x17", ET16 runtom tror jag att det var. Svartlackat centrum, silverlackade kanter. Lite lätt skrapade kanter, saknar ett par splitbultar (nya kan köpas från div fälgrenoverare tex) och saknar märket på en av kåporna till fälgarna. För att de ska bli tipptopp skulle man behöva polera kanterna, köpa några några nya splitbultar och ev köpa ett nytt org märke ifall man vill köra med kåporna (tycker personligen att fälgarna är råare utan). EXTREMT ovanliga, tror inte det finns många ex av dessa fälgar i Sverige, och äckligt dyra nya. Bud från 8k och uppåt. Bilder på mina fälgar kommer fixas vid intresse, såhär ser de ut annars. http://www.nahux.com/NPOWER/PICS/USE Vid affär ser jag helst att fälgarna hämtas på plats, så köparen kan syna fälgarna "in person". Intressanta byten skulle kunna vara OZ Mito I i tex 8.5-9.5x18" eller bredare :twisted: , Rial Daytona Race i dim 8.5-9.5x18. Andra splitfälgar kan också vara av intresse. mvh _________________ V a n d a d.B a n i a n O=O===ll=ll===O=O |
|
|
|
Är intresserad av oz fälgarna! finns inget tel nr i denna annons så skicka gärna ett mail till mig
så disskuterar vi vidare. anders.westberg@rejlers.se MVH Anders W _________________ Anders Westberg |
![]() |
SÄLJES
S: Ett par uppsättningar grymma fälgar till BMW
|
1 besök senaste veckan (2559 totalt) |

