| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Opel Ascona A 75:a
|
3 besök senaste veckan (993 totalt) |
|
S: Opel Ascona A 75:a
Tänkte ha denna som mitt nya projekt men orkar tyvärr inte Tycker det e synd att skrota den Så är någon sugen på den så kom med ett vettigt bud,annars säljer jag bort den i delar Den är körbar men inte 100% ihopsatt eftersom jag har kollat hur mkt rost där e mm Så ena framskärmen sitter bara med 4 st skruvar(Helt ny) samt ingen stötfångare fram Frontplåten är lite bucklig samt rostig,men ganska bra undertill Allt finns till den,kolla denna tråden för mer info,annars kan fler foto tas om intresse finns https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=12104&postdays=0&postorder=asc&highlight=ascona&start=0 _________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
|
_________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
![]() |
SÄLJES
S: Opel Ascona A 75:a
|
3 besök senaste veckan (993 totalt) |

