Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 17" vinterhjul BMW (5/120)
4 besök senaste veckan (624 totalt)
Micke 16v
Västerås
Här sen Nov 2003
Inlägg: 177


Trådstartare
S: 17" vinterhjul BMW (5/120)

Skall passa nya 3 och 5-serien enligt ägaren (5/120)
Hjulen har används på en 325.a från -01
Är i grund o botten orginalfälgar till en nyare 3-serie

17" fräsha silverplåtisar
205/50R17 däck Blizzak allväders

Bra med mönster kvar! en halv säsong har dom rullat.

3000:-

_________________
//
Mikael Haraldsson
0736316013
Citera
blixten
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1844

Namndispens
Namndispens

Jag är intresserad, men vill veta mer exakt vad det är för däck samt dimension och offset på fälgen.

/Johan B

_________________
Johan B
Citera
Micke 16v
Västerås
Här sen Nov 2003
Inlägg: 177


Trådstartare
Ahh det är många som vill veta. Jag förmedlar bara dessa åt min sambos släkting som inte är ett dugg intresserad av att sälja eller kunnig inom området *suck*
Dom borde vart sålda för länge sedan. Men Jag får väl åka och hämta dom eller nått så återkommer jag med mera info....

_________________
//
Mikael Haraldsson
0736316013
Citera
SÄLJES
S: 17" vinterhjul BMW (5/120)
4 besök senaste veckan (624 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande