Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 15" Drag DR20 med Toyo 888 (feta oldschool fälgar)
1 besök senaste veckan (794 totalt)
LinusE
Skåne-land
Här sen Maj 2004
Inlägg: 397


Trådstartare
S: 15" Drag DR20 med Toyo 888 (feta oldschool fälgar)

Tänkte kolla intresset för ett uppsät DR20
med TOYo 888 R-däck med massa mönster kvar.

Fälgarna är DRAG DR20 o köptes för 6000.-
är i bra skick. saknas en ytre skruv
[dom svarta runt om) på en av fälgarna.
villket det gjort sen jag fick dom
(går att skruva i en ny torx om så önskas)
inget man tänkter på om man inte vet om de.

4x100 ET 38
15x7.5

sen är där nästan nya TOYo 888 GG
R-däck monterat på och i mycket bra skick.
205-50-15 (ny prist 3800.-)

allt för 7000.-
och nej går inte ner 1 ända krona.
då stanar dom på bilen som kommer stå på pallbockar.
och NEJ säljer inte utan däck ...
ALLT eller INGET !!!

PM eller ring mig på
0739-604629
finns i skåne utanför harlösa/eslöv



_________________
Linus Eriksson

Honda Nörd !
Citera
SÄLJES
S: 15" Drag DR20 med Toyo 888 (feta oldschool fälgar)
1 besök senaste veckan (794 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande