Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: ROTA slipstream 15x7" 4/100 ET 40 vikt 5.1 kg st,svarta
1, 2   >>
4621 besök totalt
znabb
södertälje
Här sen Jun 2006
Inlägg: 86


Trådstartare
S: ROTA slipstream 15x7" 4/100 ET 40 vikt 5.1 kg st,sv

4 st ROTA slipstream 15x7" 4/100 ET 40 vikt 5.1 kg st,svarta NYA i kartong inkl bultar och centrumringar med navhål 57.1 mm till VW.

Passar fler bilar med 4/100 då navhålet utan centreringsring är 70 mm

inköpta 2008-09-17 för 6392:- på realcar (kvitto finns givetvis)

Säljes pga för stora bromsar fram.....

OBS det är 3 mån lev tid på en uppsättning nya fälgar.

Snackare och prutare gör sig icke besvär att höra av sig. FAST PRIS 6300:-

mail: djlindholm@bredband.net
TEL: 0708 800 225


skickas helst inte. finns i södertälje






_________________
johan lindholm
Citera
Anders Lofthammar
Jönköping
Här sen Feb 2005
Inlägg: 11



Byte

Sugen på byte mot Cromodora 17x7 ET 38 med däck ?



Telefon 0708-711924

_________________
Anders Lofthammar
Citera
znabb
södertälje
Här sen Jun 2006
Inlägg: 86


Trådstartare
Re: Byte

Byten kan vara intressant i 15" tex oz superleggera eller compomotive Mo5,braid eller speedine.

_________________
johan lindholm
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Minst en vecka mellan uppningar

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 20632



Re:

Dude skrev:
Minst en vecka mellan uppningar
Nu var du väl lite brysk, han svarade ju på en fråga

_________________
Niklas Falk
www.SPVM.se
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator



Missade helt frågan

My Bad

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
znabb
södertälje
Här sen Jun 2006
Inlägg: 86


Trådstartare
Re:

Dude skrev:


Missade helt frågan

My Bad


bump

_________________
johan lindholm
Citera
znabb
södertälje
Här sen Jun 2006
Inlägg: 86


Trådstartare
Re:

znabb skrev:
Dude skrev:


Missade helt frågan

My Bad


bump


finns fortfarande kvar.

_________________
johan lindholm
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838



byte mot OZ superturismo WRC 15"?

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
znabb
södertälje
Här sen Jun 2006
Inlägg: 86


Trådstartare
Re:

plato skrev:
byte mot OZ superturismo WRC 15"?


maila mig gärna en bild.

_________________
johan lindholm
Citera
Theo
Uppsala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 441



Jag kan vara intresserad.
Men du skrev "Säljes pga för stora bromsar fram", hur stora får plats ?
Fälgarna sitter ju på bilen med stora skivor ser det ut som så jag antar att det är på gränsen att det går?


MVH Theo

_________________
Theo Tibblin
Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22.
Citera
znabb
södertälje
Här sen Jun 2006
Inlägg: 86


Trådstartare
Re:

Theo skrev:
Jag kan vara intresserad.
Men du skrev "Säljes pga för stora bromsar fram", hur stora får plats ?
Fälgarna sitter ju på bilen med stora skivor ser det ut som så jag antar att det är på gränsen att det går?


MVH Theo


Det är inte skivorna som är problemet (golf G60 280 mm) i mitt fall ,utan det är oken som bygger för mycket utåt.(AP 4 kolvs ok)

_________________
johan lindholm
Citera
Theo
Uppsala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 441



Re:

znabb skrev:
Theo skrev:
Jag kan vara intresserad.
Men du skrev "Säljes pga för stora bromsar fram", hur stora får plats ?
Fälgarna sitter ju på bilen med stora skivor ser det ut som så jag antar att det är på gränsen att det går?


MVH Theo


Det är inte skivorna som är problemet (golf G60 280 mm) i mitt fall ,utan det är oken som bygger för mycket utåt.(AP 4 kolvs ok)

okej, jag färstår, skall ta mig en funderare...

MVH Theo

_________________
Theo Tibblin
Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22.
Citera
znabb
södertälje
Här sen Jun 2006
Inlägg: 86


Trådstartare
Re:

skall bort pga köp av nya fälgar.

_________________
johan lindholm
Citera
znabb
södertälje
Här sen Jun 2006
Inlägg: 86


Trådstartare
Re:

znabb skrev:
skall bort pga köp av nya fälgar.


annonsen uppdaterad

_________________
johan lindholm
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Minst en veckas vila innan annonsen uppas
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=36204

_________________
/Anton Lillsund
Citera
znabb
södertälje
Här sen Jun 2006
Inlägg: 86


Trådstartare
Re:

Anton Lillsund skrev:
Minst en veckas vila innan annonsen uppas
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=36204


bump

_________________
johan lindholm
Citera
Lilla_Vargen
Ljungaskog, Ö-a
Här sen Jun 2005
Inlägg: 345



Fina fälgar kan jag intyga om !!!! thumbs up

Tråkigt att man redan har en uppsättning

_________________
Mårten Svensson
Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition"

Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon...
Citera
znabb
södertälje
Här sen Jun 2006
Inlägg: 86


Trådstartare
Re:

Lilla_Vargen skrev:
Fina fälgar kan jag intyga om !!!! thumbs up

Tråkigt att man redan har en uppsättning


finns kvar...

_________________
johan lindholm
Citera
znabb
södertälje
Här sen Jun 2006
Inlägg: 86


Trådstartare
Re:

znabb skrev:
Lilla_Vargen skrev:
Fina fälgar kan jag intyga om !!!! thumbs up

Tråkigt att man redan har en uppsättning


finns kvar...


Finns fortfarande kvar,ingen som är sugen till säsongen??

_________________
johan lindholm
Citera
graphicart
HÖllviken
Här sen Aug 2006
Inlägg: 72



Re:

znabb skrev:
znabb skrev:
Lilla_Vargen skrev:
Fina fälgar kan jag intyga om !!!! thumbs up

Tråkigt att man redan har en uppsättning


finns kvar...


Finns fortfarande kvar,ingen som är sugen till säsongen??



Tror det blir svårt att sälja med 92kr rabatt på ett par fälgar.

skulle dom passat på min bil så skulle jag pruta


lycka till

_________________
tomislav kozul
0736864656
Citera
SÄLJES
S: ROTA slipstream 15x7" 4/100 ET 40 vikt 5.1 kg st,svarta
1, 2   >>
4621 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande