Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Zetec
1 besök senaste veckan (719 totalt)
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
K: Zetec

Är det någon här som känner till någon trimmad zetec som är till salu??

om ni har eller vet så skicka ett pm till mig ang effekt och pris helst en 1.8

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Kan man fresta med en fabriksny 2.0?


2x Weber 45 och andra kammar så har du ca 185+hk..

_________________
Håkan Persson
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
visst är det frestande, men jag vill nog ha en 1.8 istället, men tack ändå thumbs up

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Holme
Gävle
Här sen Dec 2007
Inlägg: 231



Vad ska du göra med den?

Jag har en 1.8 från en Escort -95.
om jag skulle köra med den själv, så skulle jag renoverat den först. Bara så du vet
Står fortfarande i bilen i ockelbo.

_________________
Erik Holmén
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Re:

Holme skrev:
Vad ska du göra med den?

Jag har en 1.8 från en Escort -95.
om jag skulle köra med den själv, så skulle jag renoverat den först. Bara så du vet
Står fortfarande i bilen i ockelbo.


Hej

Jag ska ha motorn till min sju, jag letar endast efter en zetec som är trimmad thumbs up

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Holme
Gävle
Här sen Dec 2007
Inlägg: 231



okej. Då har jag ingen.

_________________
Erik Holmén
Citera
SÄLJES
K: Zetec
1 besök senaste veckan (719 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande