Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1355 besök totalt |
Tror jag oxo! _________________ Pär Hylander |
||||
Plåt satt på 924an och 944or före 85, det vet jag mycket väl eftersom vi hade ett stort rosthål i en bakre bärarm.
![]() Någon gång under 85 så ändrade de ganska mycket på bilarna, bl.a. alubärarmar runt om. De kallas för övrigt 85B. _________________ Lotus Exige S1 // Pontus Borg |
||||
Jo.. Det vet jag.... Men frågan är om det finns N/A med långa bärarmar i plåt eller om alla modeller inkl. N/A fick alu-bärarmar när de fick långa ![]() Att det finns korta i aluminium visste jag ju egentligen och kom på det ca. 1 sek. efter jag skickat iväg meddelandet.... ![]() ![]() Min är ju en turbo -86 och den har gamla ET alltså korta bärarmar...... Egentligen en rätt ointressant fråga, men jag är nyfiken.... ![]() /Peter _________________ MVH Peter Zeberg If they dont't have Porsche in heaven, I'm not going. |
||||
Tror mig minnas att jag någonstans sett en lista på bärarmar som man kunde beställa från Porsche till 944:a. Då fanns det följande att välja på(vad jag minns): 1) Plåt 2) Alu-korta 3) Alu Långa 4) Alu motorsport långa+förstärkta. (Vill ha=) om sedan 924S från 85- har samma alu-armar som 944:an vete katten men FSN borde veta. _________________ Christian Merheim ![]() - There are places were only a racecar can take you - |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1355 besök totalt |