| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:
|
2 besök senaste veckan (1919 totalt) |
|
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
|
Re:
Det finns något som heter, ta seden dit man kommer. Sjysst bil f.ö. |
||||||||
|
Re:
Jajajaja så sant... Hade missat detta att man ej får uppa FYYYYYY
Men samtidigt blir man rätt trött på folk som ska påpeka saker. _________________ Billy Savvidis |
||||||||
|
Re:
Vad gör du här på Magnus forum då? Här hjälps vi åt att påpeka för varandra att detta är Magnus forum och här gäller dom och dom reglerna, simple is that. |
||||||||
|
Re:
Egentligen ska jag inte kommentera något så dumt, men som sagt, ta seden dit man kommer är en ganska bra regel. Det är inte jag som har kommit på detta, men jag ville bara gör dig uppmärksam på detta, inte att få en massa dumma kommentarer tillbaks. Nog snackat, bilen verkar fin.
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
![]() |
SÄLJES
S:
|
2 besök senaste veckan (1919 totalt) |
