| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
H: Garageplats i västra SKÅNE, Erbjuds: Bra garagegranne!
|
1396 besök totalt |
|
Önskar hyra garageplats, gärna tillsammans med liksinnade... Norrlänning som är nerflyttad p.g.a. jobb (civ.ing.) letar garage i västra Skåne. Ser helst att det ligger mellan Landskrona och Lund, alternativt i Lunds omnejd. Anser mig väldigt ordningsam och lätt att ha och göra med. Vad jag kan tillföra (förutom ett glatt humör) är bl.a. kunskap om motorstyrsystem (fabriks + eftermarknad), förbränningsmotorer, tribologi och allmän maskinkonstruktion ... om utrymme finns har jag även planer på att bygga en (kompakt) rullande landsväg. Blir det av ingår självklart fritt utnyttjande! PM:a om du känner till något som kan passa! Referenser kan förmedlas, många i norrland, några i skåne
MVH Gustaf _________________ Gustaf L |
||||
|
Re:
Tack för tipset Johan! Tyvärr var det nästan väl långt norrut... Jobbar i Landskrona och funderar på att bosätta mig i Lund framöver, därför ser jag gärna något söder om Landskrona. Men vi får se vad som dyker upp! MVH Gustaf _________________ Gustaf L |
||||
|
Re:
Det tar inte mkt mer än 10-15 minuter att köra mellan landskrona och billesholm. Har träffat JG ett par ggr och har fått ett bra intryck av honom
|
||||
|
Jag kan intyga att Gustaf är en bra garage granne, så länge han inte får bestämma musiken för då blir det bara Mammas nya kille och marit bergman.
Övrigt är det inget fel på honnom. |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1396 besök totalt |